شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

روی موج رادیو نمایش؛

بررسی کیفیت ادییات نمایشی در ایران در «گیومه»

رادیو نمایش

سینماپرس: برنامه زنده «گیومه» در رادیو نمایش به مقایسه تعداد محدود بازیگران سینما در مقابل تعداد زیاد فارغ التحصیلان بازیگری می پردازد.

به گزارش سینماپرس، عادل زمانی نویسنده برنامه رادیویی «گیومه» درباره موضوع قسمت جدید برنامه گفت: این هفته «گیومه» درباره کیفیت ادبیات نمایشی در ایران با کارشناسان گفتگو می کند.

وی اضافه کرد: همچنین در این برنامه درباره تعداد محدود بازیگران سینما در مقابل تعداد زیاد فارغ التحصیلان بازیگری و اینکه چرا فارغ التحصیلان بازیگری وارد بازار کار نمی شوند، بحث خواهد شد.

این نویسنده تأکید کرد: یکی از موضوعاتی که این هفته در برنامه «گیومه» مورد بررسی قرار می گیرد نمایش ایرانی در گونه های تخت حوضی، سیاه بازی، نقالی و تعزیه است. همچنین به مناسبت هفته بسیج درباره فعالیت های فرهنگی بسیج به خصوص در حوزه تأتر و سینما نیز گفتگو می شود.

وی در پایان گفت: جایگاه تئاتر خیابانی در ایران و اینکه چرا گروه ها به سمت تئاتر خیابانی گرایش ندارند نیز از موضوعات بحث برانگیز «گیومه» این هفته رادیو نمایش است.

برنامه «گیومه»، تا پایان هفته جاری به تهیه کنندگی حسین معصومی، اجرای مهدی طهماسبی، نویسندگی عادل زمانی، کارشناسی خبر احمدرضا ایمانی و شهرزاد عبدی و کارشناس مجری علی جعفری، از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.