سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

ادریس آلبا؛

بازیگر «سریع و خشن» با نتفیلیکس وارد همکاری شد

ادریس البا

سینماپرس: ادریس آلبا بازیگر فیلم سینمایی «سریع و خشن» در فیلم سینمایی «هرچه سخت‌تر زمین می خورند» از کمپانی نتفلیکس نقش آفرینی می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، ادریس آلبا در کنار جاناتان میجرز در فیلم سینمایی «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» از کمپانی نتفلیکس به تهیه کنندگی جِی زی ایفای نقش خواهد کرد.

این فیلم داستان یک مرد بی قانون به نام نت لاو (با بازی میجرز) را روایت می‌کند که متوجه می‌شود مردی که خانواده اش را دو دهه پیش به قتل رسانده است (با بازی ادریس آلبا) از زندان آزاد شده و برای گرفتن انتقام تصمیم می‌گیرد به یک گروه گانگستری بپیوندد.

جیمز ساموئل، موسیقیدان بریتانیایی کارگردان این فیلم است و اولین تجربه خود را در این عنوان رقم می‌زند. او در گذشته به همراه جی زی برای موسیقی متن فیلم سینمایی «گتسبی بزرگ» همکاری کرده است. منابع اعلام کردند که پیش بینی می‌شود در فیلم سینمایی «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» رویکردی مشابه با فیلم «گتسبی بزرگ» در نظر گرفته است و موسیقی متن آن را خود ساموئل خلق کند.

البا اخیرا در اسپین آف، فیلم‌های سریع و خشن به نام «هابز و شاو» در کنار دواین جانسون و جیسون استاتهام نقش آفرینی کرده بود که ۷۵۰ میلیون دلار در گیشه بین المللی فروش کرد. او همچنین در فیلم سینمایی «گربه ها» به کارگردانی تام هوپر نقش آفرینی کرده بود که از کمپانی یونیورسال منتشر شد.

او همچنین در حال حاضر در کنار مارگو رابی مشغول بازی در فیلم سینمایی «جوخه انتحار» از شرکت برادران وارنر است و و علاوه بر آن در فیلم سینمایی «سه هزار سال و اشتیاق» به کارگردانی جرج میلر بازی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.