جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده؛

«کرگدن» رونمایی شد

سریال کرگدن

سینماپرس: عصر پنجشنبه ۱۶ آبان، مراسم رونمایی سریال «کرگدن» به کارگردانی «کیارش اسدی‌زاده»، طی مراسمی برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم فرش قرمز سریال «کرگدن» به کارگردانی «کیارش اسدی‌زاده»، عصر پنجشنبه ۱۶ آبان طی مراسمی در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عوامل و بازیگران این سریال اکشن اجتماعی که با سرمایه‌گذاری سرو رسانه پارسیان و صادق یاری تهیه و تولید شده، با عبور از فرش قرمز جلوی دوربین عکاسان رسانه‌های گروهی قرار گرفتند.

در ادامه مراسم رونمایی از قسمت اول سریال شبکه نمایش خانگی «کرگدن» با حضور «صادق یاری» تهیه‌کننده این پروژه روی صحنه آغاز شد. او ضمن خیر مقدم به حضار این پروژه را به عنوان پنجمین کار موسسه سرورسانه پارسیان، دشوارترین آنها دانست و از تلاش همکارانش در تولید این سریال تشکر کرد.

«کیارش اسدی‌زاده» کارگردان «کرگدن» هم گفت: امشب برای من شب مهمی است. تیم سازنده «کرگدن»، هشت ماه برای لحظه لحظه این سریال زحمت کشید. همه ما این پروژه را دوست داریم. تلاش کردیم احترام مخاطب را نگه داریم و امیدواریم مردم ایران با آن ارتباط برقرار کنند. ما تلاش کردیم کاری را ارائه دهیم که در بقیه کارها دیده نشده و امیدوارم این اتفاق افتاده باشد

او در ادامه از گروه بازیگران سریال حاضر در مراسم دعوت کرد روی صحنه بیایند و گفت: گروه بازیگران و پشت دوربین سریال «کرگدن» درجه یک بودند و لحظه لحظه قلب‌شان برای کار می‌تپید.

در ادامه پانته آ پناهی‌ها، مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، بانیپال شومون، الهام کردا، پوریا رحیمی‌سام، مجید آقاکریمی و... روی صحنه در یک قاب قرار گرفتند. مصطفی زمانی در این بخش بازی در سریال «کرگدن» را یکی از بهترین اتفاقات کارنامه بازیگری خود دانست و «پانته‌آ پناهی‌ها» از همه گروه بابت زحمات‌شان تشکر کرد.

در پایان مراسم قسمت نخست از مجموعه شبکه نمایش خانگی «کرگدن» روی پرده رفت.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ۵ جوان، به‌واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن‌هاست، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پرقدرت طراحی‌ شده است و ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.