یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

فریدون جیرانی مرخص شد

فریدون جیرانی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون که به تازگی از ICU به بخش منتقل شده بود ساعتی پیش مرخص شد.

به گزارش سینماپرس، روز دوشنبه هفته گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که "فریدون جیرانی" کارگردان سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شده است و رسانه‌ها سوار بر این خبر شروع به حاشیه‌پراکنی کردند که "جیرانی" حال مساعدی ندارد؛ یاشار جیرانی پسر فریدون جیرانی به این خبرها واکنش نشان داد و مساعد نبودن حال پدرش را در گفت‌وگویی با خبرگزاری تسنیم، تکذیب کرد.

او تصریح کرد: "حال پدرم رو به بهبودی است  و اینکه از مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده‌ یعنی حالشان رو به بهبود است. " خوشبختانه خطر سکته مغزی برای پدرم رفع و این مشکل برطرف شد؛ الان از ICU به بخش عمومی منتقل شد و آرام آرام رو به بهبود است.

یاشار جیرانی لحظاتی پیش در گفت‌وگویی با تسنیم اعلام کرد که ساعتی پیش پزشکان دستور ترخیص پدرم را صادر کردند و بعد از یکی دو هفته و یا یک‌ماه استراحت می‌توانند به مجامع رسانه‌ای و فیلمسازی برگردند.

او درباره فیزیوتراپی و درمان بلندمدت آسیب "فریدون جیرانی" بابت سکته مغزی، گفت: خوشبختانه حالشان خوب است، یکسری مشکلات کوچک و عوارض خطر سکته مغزی است که در بلندمدت رفع خواهد شد. فیزیوتراپی و درمان‌های بلندمدت مانع از کار ایشان نمی‌شود و ان‌شاءالله بعد از استراحت یکی دو هفته‌ای یا یک‌ماهه به کارهای روزمره و عادی‌شان برمی‌گردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.