چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

برای اجرا در شیراز؛

فراخوان دومین جشنواره گروه‌های کُر ایران

دومین دوره جشنواره گروه های کُر ایران

سینماپرس: فراخوان حضور هنرمندان برای شرکت در دومین دوره جشنواره گروه های کُر ایران از سوی دبیرخانه موقت این رویداد موسیقایی منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، فراخوان حضور هنرمندان برای شرکت در دومین دوره جشنواره گروه های کُر ایران از سوی دبیرخانه موقت این رویداد موسیقایی منتشر شد. دومین جشنواره گروه های کر ایران در تاریخ ۳۰ آبان و ۱ آذر ۱۳۹۸ به همت شرکت نوازندگان سرزمین آفتاب و به میزبانی شهر شیراز برگزار خواهد شد.

طبق اعلام دبیرخانه این رویداد موسیقایی فراخوان حاضر بنا بر شناسایی، ظرفیت‌سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی فعال در زمینه موسیقی کرال (آوازی) سراسر کشور تهیه و تنظیم شده است.

دبیرخانه موقت جشنواره با انتشار این فراخوان از تمامی گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه آواز گروهی دعوت کره تا در صورت تمایل با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

در متن فراخوان دومین جشنواره گروه های کُر ایران آمده است:

در ادامه برگزاری نخستین جشنواره گروه های کر ایران در مردادماه سال ۱۳۹۷در شهر شیراز، دومین جشنواره گروه های کر ایران در تاریخ ۳۰ آبان و ۱ آذر ۱۳۹۸ به همت شرکت نوازندگان سرزمین آفتاب و به میزبانی شهر شیراز برگزار خواهد شد. فراخوان حاضر بنا بر شناسایی، ظرفیت‌سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی فعال در زمینه موسیقی کرال (آوازی) سراسر کشور تهیه و تنظیم شده است. دبیرخانه موقت جشنواره با انتشار این فراخوان از کلیه گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه آواز گروهی دعوت می‌کند تا در صورت تمایل با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت نمایند.

مدارک لازم:

- ارائه نمونه تصویری از آثار

- تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره

- متن اشعار یا کلام

شرایط:

مهلت ارسال مدارک : تا تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۸

نحوه ارسال مدارک:

•  از طریق پست الکترونیک به آدرس: iranchoirfestival@gmail.com

• واتس آپ به شماره: ۰۹۳۸۵۵۲۴۱۰۰

•  ارسال از طریق پست به آدرس: شیراز-بلوار استقلال-نبش تقاطع مطهری-ساختمان سورن-طبقه دوم-واحد۳ و کدپستی: ۷۱۸۴۹۱۸۷۷۴

در صورت ارسال با پست و یا تحویل حضوری نمونه‌های تصویری بایستی روی لوح فشرده (در۲ نسخه) یا فلش مموری ارائه شوند.

نمونه تصویری باید حداقل ۱۰ دقیقه با یکی از فرمت‌های WMV,MP۴,VOB و بدون هرگونه ویرایش صوتی یا تصویری به گونه‌ای تهیه شده باشد که تمامی اعضای گروه در تصویر به طور کامل مشخص باشند.

از آنجایی که فراخوان به منظور انتخاب برای اجرای زنده در جشنواره تهیه شده است، نمونه‌های ارسالی باید نشانگر قابلیت‌های اجرای صحنه‌ای گروه باشد.

اجراهایی که در جشنواره برای اولین بار به روی صحنه خواهند رفت در اولویت انتخاب قرار خواهند گرفت.

گروه‌هایی که اجرای حداقل یک اثر از آهنگسازان ایرانی را در برنامه خود داشته باشند در الویت انتخاب قرار خواهند گرفت.

ارائه پارتیتور قطعات (در صورت وجود) در تسهیل و دقت ارزشیابی اجراها موثر خواهد بود.

در صورتی که شعر یا کلام آثار به زبانی غیر از فارسی است، ارسال ترجمه دقیق اشعار نیز الزامی است.

ترکیب اعضای گروه هنگام اجرا در جشنواره باید مطابق با فرم ثبت نام و نمونه تصویری ارسالی باشد. در صورت بروز اتفاق پیش‌بینی نشده و موجه که منجر به تغییرات جزیی در ترکیب گروه شود، سرپرست موظف است مراتب را به دبیرخانه جشنواره اطلاع دهد تا نتیجه پس از بررسی به گروه اعلام شود.

متقاضیان طرح‌های موسیقایی در صورتی که توسط شورای انتخاب جشنواره پذیرفته شوند، برای یک اجرا به این رویداد دعوت خواهند شد.

هر اجرا شامل یک بخش، بدون تنفس با مدت زمان ۳۰ دقیقه خواهد بود.

تعیین مکان، تاریخ و ساعت اجرا با توجه به وضعیت و شرایط فنی در اختیار دبیرخانه جشنواره است.

رعایت حقوق مادی و معنوی پدیدآورندگان آثار ارائه شده در جشنواره (موسیقی، شعر و کلام) به عهده سرپرست گروه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.