سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

در چهل و نهمین دوره؛

اعضای هیأت انتخاب فیلم‌های خارجی جشنواره رشد معرفی شدند

جشنواره بین المللی فیلم رشد

سینماپرس: هیأت انتخاب فیلم‌های خارجی چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آموزشی و تربیتی رشد معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، امسال جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آموزشی و تربیتی رشد، از حضور ۵ فیلمساز و دو کارشناس آموزشی در هیأت انتخاب فیلم‌های خارجی بهره می‌برد که نام تعدادی از برگزیدگان ادوار جشنواره بین المللی فیلم رشد نیز بین آنها به چشم می‌خورد.  

فریال بهزاد (کارگردان؛ تهیه‌کننده و نویسنده فیلم‌های کودک و نوجوان)، مریم کشکولی‌نیا (کارگردان پویانمایی- استاد دانشگاه- رییس هیأت مدیره انجمن آسیفای ایران)، امیر پوروزیری (کارگردان سینما و تلویزیون)، محمدرضا خردمندان (کارگردان سینما و تلویزیون)، محمدرضا باطنی (مستندساز- مدرس المپیادهای فیلمسازی)، مصطفی حسن‌نژاد (مسئول ارتباطات بین‌المللی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی) و مجید صادقیان (معاون دفتر انتشارات و فناوری آموزشی) اعضای هیأت انتخاب جشنواره بین‌المللی رشد امسال هستند.

این هیأت در پایان جلسات بازبینی، مجموعه آثاری بالغ بر ۱۲۰۰ دقیقه (شامل فیلم‌های بلند و کوتاه داستانی، مستند و مستند علمی، پویانمایی، آموزشی و فیلم‌های کوتاه دانش‌آموزان و معلمان) را به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.

چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آموزشی و تربیتی رشد ۲۴ آبان امسال به دبیری وحید گلستان به مدت یک هفته در استان تهران و سپس به مدت شش ماه در تمام استان های کشور برگزار خواهد شد. این جشنواره توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.