شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

ویژه ایام اربعین حسینی؛

نمایش «تنهاتر از مسیح» به اجرای میدانی رسید

نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح»

سینماپرس: نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» ویژه ایام اربعین حسینی و ماه صفر از چهارشنبه هفدهم مهر ماه اجرایش را آغاز می‌کند.

به گزارش سینماپرس، این نمایش که سال گذشته نیز برگزار شد، با محوریت مصائب خاندان عصمت و طهارت در واقعه عاشورا در بوستان ولایت و در فضایی بیش از ۲۰ هزار مترمربع اجرا خواهد شد. قابل ذکر است این نمایش نسبت به سال گذشته متفاوت است.

این نمایش کاری از موسسه هنری رسانه ای سیمای ققنوس و به سفارش سازمان هنری رسانه ای اوج و تهیه کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن برزا به اجرا می رسد.

در این نمایش بیش از ۱۵۰ هنرور و بازیگر تئاتر فعال هستند و قرار است هر شب در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ در دو سانس پذیرای هزاران نفر از تماشاگران مردمی در بوستان ولایت (تهران) باشد.

سایر عوامل اصلی نمایش عبارتند از: طراح صحنه و دکور: آنه محمد ایری، طراح نور: عباس رحمانی پور، طراح جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، مدیر تولید: نادر قنبری، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر اجرایی: امیر حسین طهرانی.

این نمایش با مشارکت؛ ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهرداری تهران از تاریخ ۱۷ مهر ماه لغایت ۶ آبان ماه هر شب در بوستان ولایت شهر تهران اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.