سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

پس ازتدوین؛

«اینجا هم باران می بارد» به مرحله موسیقی و صداگذاری رسید!

فیلم اینجا هم باران می بارد

سینماپرس: موسیقی فیلم «اینجا هم باران می بارد» به تهیه کنندگی و کارگردانی نادر طریقت توسط آقای مجتبی تیموری به پایان رسیده و ۷۰الی ۸۰ درصد کار صداگذاری فیلم نیز توسط آقای عرفان یزدی انجام شده است.

فیلم «اینجا هم باران می بارد» به تهیه کنندگی و کارگردانی نادر طریقت به تولید رسیده است. کارگردان درمورد متن این فیلمنامه ابراز نمود که طراح اولیه فیلمنامه آقای مهدی علمی نیا بوده که پس از مطرح کردن ایده با کارگردان، طرح خام با نویسنده فیلمنامه؛ هستی طریقت مطرح گردید. در ابتدا دخترم فیلمنامه ای جدید که با طرح اولیه ارتباط کمی داشت به نگارش در آورد که ما برای ادای دین به آقای علمی نیا همیشه به یادشان هستیم و در فیلمنامه نیز نام ایشان ذکر شده است.
زمان تولید فیلم اواخر سال ۹۷ بود و ما حسن بزرگی که داشتیم مفتخر به حضور آقای جمشید مشایخی در آخرین روزهای عمرپربرکتشان بودیم که ۲۲ الی ۲۳ روز پس از فیلم بنده، این مرد خوب وشریف‌از دنیا رفتند؛ روحشان شاد.
فیلم در ارتباط با جوانمردی هنرمندان و کسانی است که برای این مملکت زحمت کشیده اند، کسانی که کاری کردند تا ما وخانواده هایمان بتوانیم راحت زندگی کنیم. این فیلم یک کاری با رگه های مستند اجتماعی است و ادای دینی به دو قشر است؛ یک دسته کسانی هستند که محبت کردند و برای کشور زحمت کشیدند، یک دسته هم هنرمندانی هستند که در عرصه هنربوده و ما قصد داریم تا جوانمردی و انسانیت این دو قشر را در بستر موضوعی اجتماعی نشان دهیم.
فیلم اینجا هم باران می بارد درمرحله موسیقی و صداگذاری است. موسیقی کار توسط آقای مجتبی تیموری زیر نظر کارگردان به پایان رسیده است و کار صداگذاری فیلم توسط آقای عرفان یزدی صورت می گیرد که ایشان نیز ۷۰الی ۸۰ درصد از کار را انجام داده اند و منتظر آماده شدن موسیقی فیلم بودند تا بتوانند فیلم را کامل میکس کرده و تحویل دهند.
کار بر روی این پروژه به سختی انجام شده که در زمستان سال گذشته تصویر برداری و تولید گردید. نادر طریقت اظهار میدارد خیلی علاقه مندم فیلم به خوبی دیده شود وآماده هستم که پروژه را به تمامی جشنواره های داخلی و خارجی ارسال نمایم.
وی در کارنامه خود فیلم خاطره به تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی در سال ۱۳۸۷ را دارد که در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.
مریم بخشی، احمدنجفی، اتابک نادری، زهرا داوودنژاد، احمدرضا اسعدی، بیوک میرزایی، محمد برسوزیان، رسول نجفیان، اصغر نجات، رحیم مهدی خانی، ثنا حاجی زاده، اسدالله یکتا، فاطمه شکری، محمد ضیایی، نجات علی مرادی، بهار رسولی، محمد علی عزیزی، مرتضی عیوضی نیا، رضا عباس زاده، مهدی سعیدی، محمود حیدری، سالار طایفه اسلام، محمد سرکانی، به همراه هنرمندان خردسال ایلیا زمانی نژاد و نرگس علیمردانی، آرینا رمضانی و با حضور امین طریقت و غزاله جزایری و با درخشش زنده یاد جمشید مشایخی بازیگرانی هستند که در «اینجا هم باران می بارد» ایفای نقش داشته اند.
درخلاصه این فیلم چنین آمده: در یک خانواده چهارنفری که با دنیایی از مشکلات دست وپنجه نرم می کنند، مادرخانواده در تلاش است تا تنها آرزوی پسر نیمه بینای خود را برآورده کند که باعث رخداد ماجراهایی دیگر است... دیگر عوامل پشت دوربین عبارتند از: نویسنده: هستی طریقت(براساس طرحی از مهدی علمی نیا) موسیقی: مجتبی تیموری، تدوین: مرتضی مشهودی، مدیرتصویربرداری:حمید شکوهی، گروه تصویربرداری هوایی: موسسه فرادید هنر ایرانیان(گروه فرادید) شهروز کیایی، محمدرضا صدیق، سعید نوری، صدابردار: داود قلی زاده، طراح گریم: محمد ضیایی، طراح صحنه ولباس: محمد ضیایی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز: رضا عباس زاده، دستیاران کارگردان: امین طریقت، مهدی سعیدی، منشی صحنه: ملینا رضایی، مدیر صحنه: غزاله تاجبخش، جلوه های ویژه بصری: سپهر کشن فلاح، سرپرست گروه بدلکاری: رضا محمدی، مشاور رسانه و طراح پوستر: مهین نوبخت، عکاس: حسین چراغی، عکاس پشت صحنه: محمود حیدری، سابتایتل : باربد موسوی، مدیر تولید: محمد علی عزیزی، مدیرتدارکات: محمد مهدی پور، مجری طرح: موسسه هفتمین هنر هستی، سرمایه گذار: نادر طریقت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.