چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰

هالیوود به دنبال دایناسورهای رها شده؛

بازیگران «دنیای ژوراسیک ۳» معرفی شدند

فیلم دنیای ژوراسیک

سینماپرس: سه‌شنبه شب گذشته از حضور ۳ بازیگر در پروژه «دنیای ژوراسیک» به تهیه‌کنندگی اسپیلبرگ افسانه‌ای پرده برداشته شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، لورا درن، جف گلدبلوم و سم نیل برای بازی در پروژه  «دنیای ژوراسیک ۳» دوباره به دنیای دایناسورها بازمی‌گردند.

این سه نفر که همگی در نسخه اصلی «پارک ژوراسیک»  استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۹۳ حضور داشته‌اند در فصل سوم همکاری یونیورسال و امبلین‌پیکچرز در مجموعه فیلم‌های «دنیای ژوراسیک»، در همان نقش‌های سابق خود بازی خواهند کرد. بنابراین درن نقش دکتر الی ستلر را خواهد داشت و سم نیل به جای دکتر آلان گرنت بازی خواهد کرد و گلدبلوم نیز به همان قالب بذله‌گوی دکتر یان مالکوم باز خواهد گشت.

قسمت سوم «دنیای ژوراسیک» را همچون نسخه اول آن در سال ۲۰۱۵، کالین ترورو هدایت و کارگردانی خواهد کرد و امیلی کارمیچل، نویسنده فیلمنامه «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (۲۰۱۸)، کار نگارش آن را برعهده دارد.

خبر پیوستن این بازیگران سه‌شنبه شب ۲۴ سپتامبر و در نمایش ویژه «دنیای ژوراسیک» در «Arclight Hollywood» اعلام شد؛ زمانی که کالین ترورو با همراهی لورا درن در جلسه پرسش و پاسخ حضور پیدا کرد.

استیون اسپیلبرگ فیلمساز بزرگ هالیوود و خالق اولین نسخه سینمایی این مجموعه نیز در مقام تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

قسمت اول «دنیای ژوراسیک» به کارگردانی کالین ترورو در سال ۲۰۱۵ اکران شد و نزدیک به ۱٫۶۷ میلیارد دلار فروخت. قسمت بعدی این مجموعه یعنی «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی»  در سال ۲۰۱۸ و با هدایت خوان آنتونیو بایونا روی پرده‌های سینما رفت و فروشی برابر با ۱٫۳ میلیارد دلار داشت؛ قسمتی که در پایان قسمت آن، دایناسورهای آزاد شده به درون جنگل‌های وحشی انبوه گریختند.

یونیورسال هنوز از جزییات داستان قسمت سوم «دنیای ژوراسیک» صحبتی به میان نیاورده است.

هم اکنون تاریخ اکران آخرین نسخه از این مجموعه برای ۲۱ جون سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.