چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

کارگردان فیلم مطرح کرد؛

مراحل فنی «عاشق پیشه» به روزهای پایانی رسید

داوود موثقی*

سینماپرس: داود موثقی به آخرین وضعیت ساخت جدیدترین فیلم بلند سینمایی خود اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس، داود موثقی کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هم اکنون روزهای پایانی تدوین فیلم بلند سینمایی «عاشق پیشه» را می‌گذرانیم؛ صداگذاری و ساخت موسیقی آن نیز به طور همزمان پیش می‌رود و فکر می‌کنم نسخه نهایی آن حدود یک‌ماه آینده آماده شود.

او ادامه داد: «عاشق پیشه» موضوعی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده: «سهراب و گندم به همراه سپیده کودک خردسالشان زندگی سعادتمندی دارند؛ اما افزایش قیمت ارز، شرکتی که سهراب در آن شاغل است را به آستانه ورشکستگی می‌رساند و ... »

این کارگردان در خصوص بازیگران فیلمش گفت: محسن علیمحمدی، شهره قمر، مهدی میامی، بهزاد رحیم خانی، یاسمین خلخالی و علی برجی به علاوه تعدادی از بازیگران مستعد تئاتر در این فیلم بازی می‌کنند.

موثقی در خصوص اکران فیلمش بیان کرد: اگر شرایط مناسب فراهم شود، فیلم را اکران می‌کنم؛ در غیر این صورت آن را به جشنواره فیلم فجر ارسال خواهم کرد.

گفتنی است سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده، تهیه کننده، تدوینگر و کارگردان: داود موثقی، مدیر فیلمبرداری: علی آب پاک، طراح صحنه و لباس: محمد قراگوزلو، گریم: سمیر بخشی، صدابردار: احمد کلانتری، صداگذار: بهمن حیدری و مهدی جمشیدیان، مدیر تولید: مهدی میامی، موسیقی: امیر شاهرخی، عکاس: بهروز صادقی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.