سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

از برندگان تا نامزدی اسکار؛

بازیگران فیلم جدید اسپیلبرگ معرفی شدند

اسپیلبرگ در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶

سینماپرس: کوین کلین و سیگورنی ویور دو بازیگری که سابقه برنده شدن و نامزدی در اسکار را دارند به فیلم جدید کمپانی استیون اسپیلبرگ پیوستند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کوین کلین و سیگورنی ویور در درام سینمایی «خانه خوب» که محصول کمپانی استیون اسپیلبرگ به نام «آمبلین پارتنرز» است، ایفای نقش می‌کنند.

این دو بازیگر پیش از این در فیلم سینمایی «دیو» و «طوفان یخ» در مقابل یکدیگر بازی کرده بودند. فیلم «خانه‌ خوب» بر اساس یک رمان پرفروش به همین نام ساخته خواهد شد و فیلمبرداری آن نیز از این هفته در کانادا آغاز می‌شود.

این فیلم توسط مایا فوربز و والی ولودراسکای بر اساس فیلمنامه‌ای که هر دوی آن‌ها در نوشتن آن همکاری کرده اند کارگردانی خواهد شد. این فیلم داستان یک دلال را روایت می‌کند که در شهر بوستون زندگی می‌کند.

تهیه کنندگان این فیلم جین رزنتال، بری ولشچ و آرون رایدر رایدر هستندو رزنتال و ولچ تهیه کنندگان جدید پروژه مارتین اسکورسیزی به نام «مرد ایرلندی» نیز بوده اند. رایدر هم سابقه یک نامزدی اسکار با فیلم سینمایی «ورود» در سال ۲۰۱۶ را دارد.

یونیورسال این فیلم را در آمریکا و کانادا منتشر می‌کند. این کمپانی در حقوق انتشار بین المللی این فیلم با آمبلین پارتنرز مشارکت خواهد داشت.
کلین یک جایزه اسکار را برای فیلم «ماهی به نام وندا» دریافت کره است. ویور نیز برای سه فیلم سینمایی «بیگانه»، «دختر شاغل» و «گوریل‌ها در مه» نامزدی اسکار را در کارنامه خود رقم زده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.