یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

بازیگر «هیتمن»؛

روپرت فرند در «ابدی» با والبرگ همبازی می‌شود

روپرت فرند

سینماپرس: روپرت فرند با پیوستن به فیلم سینمایی ابدی، همبازی بازیگرانی مثل دایلن اوبرین، چیوتل اجیوفور و سوفی کوکسان می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، روپرت فرند در فیلم سینمایی اکشن و هیجانی «ابدی» به کارگردانی آنتونی فوکوآ همبازی مارک والبرگ خواهد شد.

این فیلم که توسط کمپانی پارامونت ساخته می‌شود، با اقتباس از روی رمانی به نام «کاغذهای تناسخ» ساخته می‌شود که داستان گروهی از زنان و مردانی را روایت می‌کند که جاویدان هستند و با نام «ابدی» شناخته می‌شوند.

این گروه برای شکست دادن شخصیت منفی فیلم، باید به مردی اعتماد و تکیه کنند که از بیماری اسکیزوفرنی رنج می‌برد و باید بفهمد که تمام رویاهایی که می بیند در حقیقت واقعیت و خاطره‌هایی از گذشته برای شکست دادن شخصیت شرور است. دایلان اوبرین، چیوتل اجیوفور و سوفی کوکسان، نقششان در این فیلم قطعی شده است و فیلمبرداری آن از اواخر این ماه در لندن آغاز می‌شود.

ایان شور و جان لی هنکاک، فیلم نامه این فیلم را نوشته اند. لورنرو دی بونارنتورا و مارک واهردیان تهیه کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

دو پروژه اخیر روپرت فرند که بازی ایفای نقش در لباس شخصیت «هیتمن» را دارد، شامل «یک لطف ساده» و «بر دروازه ابدیت» می‌شود. او سه فیلم دیگر نیز دارد که در مرحله ساخت هستند و شامل «جدایی» در سال ۲۰۱۹ «مخابره فرانسوی» در سال ۲۰۲۰ و «والدو» می‌شود. اگوست سال ۲۰۲۰ زمان نمایش فیلم سینمایی «ابدی» اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.