چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

با حکم دبیر جشنواره؛

یزدان عشیری معاون فرهنگی و مشاور دبیر جشنواره فیلم‎های ورزشی شد

یزدان عشیری

سینماپرس: با حکم دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایران، یزدان عشیری به عنوان معاون فرهنگی و مشاور دبیر این جشنواره منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، در بخشی از حکم سیدمجتبی علوی خطاب به یزدان عشیری آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به عنوان معاون فرهنگی و مشاور دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران منصوب می شوید.»

عشیری از چهره های شناخته شده سینما است که مدیریت فرهنگی و روابط عمومی جشنواره های متعدد، نویسندگی چند فیلمنامه و تهیه کنندگی و مجری طرح چند فیلم کوتاه، ویدیویی و مستند را در کارنامه دارد.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند. این جشنواره به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره ۷۰۲ اثر از ۵۴ کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی ایران ۱۱ تا ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در تهران و قشم برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.