یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

در قالب یک سریال رادیویی؛

داستان زندگی شهدای مدافع روی آنتن شبکه نمایش می رود

رادیو نمایش

سینماپرس: رادیو نمایش با تولید ۳۰ قسمت سریال رادیویی «راه بی پایان» درباره زندگی شهدای مدافع حرم، یاد و خاطره آنان را گرامی می‌دارد.

به گزارش سینماپرس، سهیلا خدادادی نویسنده سریال رادیویی سی قسمتی «راه بی پایان» درباره نگارش این اثر بیان کرد: ایده نوشتن این سریال رادیویی زمانی شکل گرفت که سال گذشته یکی از اعضای هیات انتخاب آثار جشنواره فیلم «عمار» در بخش مدافعان حرم بودم.

وی ادامه داد: آن زمان حدود ۱۷۰ فیلم درباره مدافعان حرم دیدم که بسیار اثرگذار بود، بنابراین تصمیم گرفتم آن را برای شنوندگان رادیو به صورت نمایش رادیویی بنویسم.

خدادادی بیان کرد: طرح را در قالب ۳۰ قسمت نمایش سریالی ارائه دادم و بعد از تصویب قرار شد در هر قسمت از این نمایش، یک شهید مدافع حرم معرفی شود.

این نویسنده عنوان کرد: حداقل کاری که ما می توانیم برای شهدای مدافع حرم انجام دهیم این است که شهدا را به کسانی که آنها را نمی شناسند معرفی کنیم و به نظرم این نوعی ادای دین به شهدای مدافع حرم است.

وی درباره نحوه نویسندگی سریال «راه بی پایان» گفت: برای نوشتن این اثر با همرزمان آن شهدا گفتگو می کردم تا آنچه می نویسم به مستند بیشتر نزدیک باشد.

خدادادی در پایان گفت: عشق به حضرت زینب (س) بزرگترین انگیزه برای شهدای مدافع حرم بود تا به سوریه بروند و دفاع کنند، معتقدم تا زمانی که جریان شهادت ادامه دارد باید درباره شهدا نوشت که این خود توفیقی بزرگ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.