جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

رئیس مرکز سیمای استان‌ها خبر داد؛

ارسال۴۵۰ اثر با موضوع دفاع مقدس به جشنواره تولیدات استان‌های صدا و سیما

سید عباس فاطمی

سینماپرس: رئیس مرکز سیمای استان‌ها گفت: ۴۵۰ اثر با موضوع دفاع مقدسی به این جشنواره راه یافته که از این تعداد ۱۹۰ اثر در حوزه مدافعان حرم است.

به گزارش سینماپرس، سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌ها درباره آثار ارسال شده به بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما اظهار داشت: ۹ هزار و ۲۹۷ اثر به بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما ارسال شده است که در میان آن‌ها هزار و ۷۴۲ اثر به بخش رقابت راه‌یافته و۲۶۰ اثر از میان آثار راه‌یافته به جشنواره، لوح و تقدیر و تندیس دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: آثار در شش کمیسیون سیما، صدا، پژوهش، شعر و موسیقی، فضای مجازی، خبر و یک بخش برنامه‌های ویژه جنبی به رقابت می‌پردازند.

رئیس مرکز سیمای استان‌ها در خصوص آثار راه‌یافته به این جشنواره در حوزه دفاع مقدس گفت: ۴۵۰ اثر با موضوع دفاع مقدسی به این جشنواره راه یافته که از این تعداد ۱۹۰ اثر در حوزه مدافعان حرم است همچنین ۷۵۰ اثر با موضوع ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ارسال شده است.

فاطمی با بیان اینکه در این جشنواره به طور ساختاری از برگزیدگان حوزه‌های سیما، صدا، پژوهش، شعر و موسیقی، فضای مجازی و خبر تقدیر خواهد شد، گفت: در بخش جنبی جشنواره با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ۴۴ اثر تقدیر خواهد شد.

وی درباره کیفیت آثار ارسال شده به جشنواره تولیدات استان‌ها افزود: سعی شده در این جشنواره چهره مفاخر کشور، شهدای شاخص و شهدای مدافع حرم به مردم معرفی شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.