شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

به دبیری ایوب آقاخانی؛

انتشار فراخوان سومین فصل از «چهارفصل تئاتر ایران»

 «چهارفصل تئاتر ایران»

سینماپرس: فراخوان سومین فصل از دور نوین پروژه جامع ملی «چهار فصل تئاتر ایران» به دبیری ایوب آقاخانی منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه‌ پروژه‌ چهارفصل تئاتر ایران و دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری به دبیری ایوب آقاخانی، مدیر و موسس پروژه و  مسئول دفتر مطالعات و پژوهش ها از کلیه‌ علاقه‌مندان به نمایش‌نامه‌نویسی که خارج از کلانشهر تهران زندگی می‌کنند دعوت به عمل می‌آورد تا با ارائه‌ طرح و ایده‌ای اولیه در سومین فصل از پروژه‌ آموزش نمایش‌نامه‌نویسیِ خارج از پایتخت چهارفصل تئاتر ایران با عنوان «خانواده در آینه‌ تئاتر» شرکت کنند.

برای ارائه‌ ایده و طرحی سنجیده‌تر توجه به این نکات الزامی است: این دعوت هیچ محدوده‌ای به لحاظ موضوعی در دل خود ایجاد نمی‌کند جز اینکه مرکزیت داستان حول محور خانواده باشد. محدودیتی از نظر مکتب اثر وجود ندارد. (الزامی بر رئالیستیک یا واقعگرابودن داستان نیست.) آثاری که در کنار مقوله‌ خانواده به سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی بپردازند اولویت خواهند داشت.

لازم است علاقه‌مندان ایده‌های اولیه‌ی خود را تا تاریخ بیستم شهریور ۱۳۹۸ از طریق ایمیل sahnemagazine@yahoo.com  به دبیرخانه‌ پروژه‌ جامع ملی چهارفصل تئاتر ایران ارسال کنند.

دومین کارگاه های فصلی دور نوین این پروژه روزهای هفدهم، هجدهم در حوزه هنری با عنوان نمایش نامه های کمدی برگزار شد و شرکت کنندگان تا اول مهرماه فرصت دارند تا آثار بازنویسی شده خود را هم ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.