سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

شمر مختارنامه؛

محمد فیلی به «خروج» حاتمی‌کیا پیوست

محمد فیلی در اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: بازیگر نقش «شمر» سریال مختارنامه از حضور در فیلم‌ جدید ابراهیم حاتمی‌کیا خبر داد.

به گزارش سینماپرس، چند روزی است که نام فیلم «خروج» حاتمی‌کیا و سپردن این نقش به فرامرز قریبیان در فضاهای مختلف رسانه‌ای دست به دست می‌شود. نام یک بازیگر دیگر هم در این فضا مطرح شده که به تسنیم اعلام کرد بازیگر «خروج» حاتمی‌کیا شده‌ام.     

«بانوی عمارت» و «دنگ و فنگ روزگار» آخرین کارهای جدیدی بود که از محمد فیلی روی آنتن رفت و البته این شب‌ها «روزی روزگاری» و «تفنگ سرپر» را هم روی آنتن دارد. کارهایی که این بازیگر همچون نقش به یادماندنی «شمر» در مختارنامه، در این سریال‌ها هم درخشیده است. بعد از «تک سواران» که در صحنه‌های حادثه‌ای آن بر زمین خورد و دنده‌اش آسیب جدی داد جلوی دوربین تلویزیونی‌ها کمتر ظاهر شد.    

البته که درباره «سلمان» میرباقری گفت: داود میرباقری بعد از پایان «مختارنامه» به من گفت «سلمان» را دارم که نقشی را به تو خواهم سپرد. 

فیلی تأکید کرد: سریال «به قید قرعه» را تمام کرده‌ام و صحبت کرده‌ام در «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا باشم. برای اولین بار چنین تجربه‌ای خواهم داشت و امیدوارم بتوانم از نقشی که این کارگردان بزرگ سینما به من واگذار می‌کند با سرافرازی به ایفای نقش بپردازم. 

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون خاطرنشان کرد: سعید دولتخانی هم کار سینمایی به نام قتل عمد را پیشنهاد کرده که بعد از کار حاتمی‌کیا به سراغ آن کار هم خواهم رفت. 

وی در پایان درباره اینکه چرا در تلویزیون کم‌کار شده، توضیح داد: این روزها سینما بیشتر کار پیشنهاد می‌کند و فکر می‌کنم شاید سینمایی‌ها بیشتر از صداوسیمایی‌ها کار تولیدی دارند، چرا که بعد از «تک سواران» دنده‌ام شکست و آخر هم از سرنوشت این سریال باخبر نشدم کمتر جلوی دوربین تلویزیونی‌ها حاضر شده‌ام.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.