یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

بازرس انجمن اعلام کرد؛

خسرو دهقان رییس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی شد

خسرو دهقان در اعلام نامزدهای بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: در اولین نشست هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی خسرو دهقان رییس این انجمن شد.

به گزارش سینماپرس، کامران ملکی بازرس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی اعلام کرد در اولین نشست هیات مدیره این نهاد صنفی و در یک تعامل و تفاهم صمیمانه هر یک از اعضا در مسئولیت های داخلی انجمن قرار گرفتند.

وی افزود: بر اساس این تعامل خسرو دهقان به اتفاق آرا ریاست هیات مدیره انجمن را به عهده گرفت و جواد طوسی در این دوره ترجیح داد به عنوان نایب رییس انجمن در کنار خسرو دهقان قرار گیرد.

ملکی عنوان کرد: جعفر گودرزی که در ۲ دوره اخیر بالاترین رای را در مجامع عمومی انجمن کسب کرده بود با تمایل خود از سمت های پیشین کناره گیری کرد و صرفا مسئولیت سخنگویی و خزانه داری انجمن را پذیرفت.

بازرس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی تصریح کرد: از سویی دیگر علی علایی در کمیته سه نفره عضویت انجمن قرار گرفت و سپیده ابرآویز هم بر اساس مصوبه شورای مرکزی پیشین، دبیری جشن نوشتار انجمن را برای برگزاری دوره ای پربار عهده دار شده است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه مسئله ثبت انجمن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پیگیری جعفر گودرزی سرعت گرفت و به اتمام رسید و به زودی شناسه ملی انجمن صادر می شود و هویت قانونی و مستقل انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی شکل می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.