شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

در آستانه اکران؛

لوگوی «مردی بدون سایه» رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «مردی بدون سایه»

سینماپرس: همزمان با قطعی شدن زمان اکران فیلم «مردی بدون سایه» ساخته علیرضا رئیسیان از لوگوی این فیلم سینمایی نیز رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، زمان قطعی اکران  «مردی بدون سایه» هفتمین فیلم بلند علیرضا رئیسیان مشخص شده و این فیلم از چهارشنبه ۱۶ مردادماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به نمایش در می آید.

عاشقانه رمزآلود علیرضا رئیسیان که در ایران و اسپانیا فیلمبرداری شده است و از بازیگران هر دو کشور بهره می‌برد، سومین فیلم از سه گانه عاشقانه این فیلمساز پس از «چهل سالگی» و «دوران عاشقی» است.

همزمان با اعلام خبر اکران، از لوگوی «مردی بدون سایه» که توسط عرفان بهکار طراح لوگو و پوستر این فیلم طراحی شده، رونمایی شد.

لیلا حاتمی،  علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، به آفرید غفاریان و آویسا سجادی در کنار بازیگران اسپانیایی در «مردی بدون سایه» به ایفای پرداخته اند.

روایت «مردی بدون سایه» داستان فیلمسازی است که درگیر ساخت مستندی درباره خشونت های خانوادگی و قتل های ناموسی می‌شود که رفته رفته زندگی خود او را تحت تاثیر قرار می‌دهد…

دیگر عوامل «مردی بدون سایه» عبارتند از علیرضا رئیسیان: تهیه کننده و کارگردان، مسعود سلامی: مدیر فیلمبرداری، هایده صفی‌یاری: تدوین، محمدرضا دلپاک: طراحی و ترکیب صدا، ستار اورکی: موسیقی، ایمان امیدواری: طراح چهره پردازی، امیر نوبخت: صدابردار صحنه، مجید کریمی: مجری طرح، ایمان توکلی‌: دستیار اول و برنامه ریز، امیرحسین شجاعی: عکاس، عرفان بهکار: طراح پوستر و لوگو، نیکان خبازی: ساخت تیزر و امید عشیری: مشاور رسانه ای.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.