سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

سرمایه گذار «شهرزاد» به ۲۰ سال حبس محکوم شد/ آیا عوامل سریال دستمزدهای خود را پس می دهند؟!

سریال شهرزاد-سیدهادی رضوی-محمد امامی

سینماپرس: سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت سید محمدهادی رضوی سرمایه گذار سریال «شهرزاد» و احسان دلاویز (متهمان بانک سرمایه) به ۲۰ و ۱۰ سال حبس خبر داد؛ حالا مردم ایران در انتظار بازگشت دستمزدهای نجومی دست اندرکاران این سریال به ویژه ترانه علیدوستی و شهاب حسینی که ارقامی نجومی بابت بازی دریافت کرده اند، هستند. پول هایی که از جیب ملت ایران صرف شده و نامشروع است.

به گزارش سینماپرس غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود از صدور رای پرونده سید محمدهادی رضوی و احسان دلاویز (متهمان پرونده بانک سرمایه) خبر داد و گفت: در پرونده مهمی که در تهران مطرح بود هادی رضوی به جرم اخلال عمده در نظام اقتصادی  به ۲۰ سال حبس، رد مال و ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است.

لازم به یادآوری است که این اتفاق در حالی رخ داده که سریال «شهرزاد» از انتشار نخستین قسمت فصل اول آن با حاشیه‌های فرامتنی فراوانی همراه بود. اغلب این حواشی که به صورت ممتد در فضای مجازی و وب سایت‌های خبری درباره آن مطالبی منتشر می شد اشاره به  پرونده محمد امامی تهیه‌کننده و سید محمدهادی رضوی سرمایه گذار این سریال و متهم صندوق ذخیره فرهنگیان داشت.

از زمان تولید و توزیع قسمت‌های آغازین سریال «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی، صحبت‌هایی در ارتباط با میزان قرارداد بازیگران و کستینگ این اثر نمایشی به گوش می‌رسید، طوری که خیلی از سینماگران ادعا می‌کردند بعضی از مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی، قیمت دستمزد بازیگران را چندبرابر نرخ‌های رایج و مرسوم افزایش داده است.

برخی از بازیگران این سریال با حمایت از سرمایه گذاران اعلام کردند در صورتی که سرمایه گذاران و تهیه کننده این سریال محکومیت شان اثبات گردد دستمزدهای دریافتی خود را که از جیب مردم ایران است باز می گردانند. حالا مردم ایران در انتظار بازگشت دستمزدهای عوامل این سریال به ویژه برخی بازیگران آن از جمله ترانه علیدوستی و شهاب حسینی هستند که شنیده می شود دستمزدهای نجومی بابت بازی در این سریال دریافت کرده اند. همچنین انتظار می رود سایر دست اندرکاران این سریال به ویژه حسن فتحی در مقام کارگردان پاسخگوی همکاری با این سرمایه گذاران باشند.

در نهایت باید عنوان کرد این اتفاق باعث شد تا مدیران سینمایی از این پس تدبیر ویژه تری در خصوص ورود بی رویه سرمایه گذاران با پول های کثیف به سینما و شبکه نمایش خانگی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.