دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

روی آنتن شبکه چهار؛

رمزگشایی «چرخ» از محرمانه‌ترین منطقه‌ دنیا

برنامه چرخ

سینماپرس: چهاردهمین قسمت «چرخ» ساعت ۱۹ دوشنبه ۷ مرداد با موضوع بررسی اسرار منطقه‌ ۵۱ از شبکه‌ چهار پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، در جدیدترین قسمت از برنامه «چرخ»، محمدحسین‌جهان‌پناه به‌عنوان مجری-کارشناس میز فناوری با خشایار مریدپور روزنامه‌نگار فناوری درباره‌ رازهای منطقه‌ ۵۱ گفتگو خواهد کرد.

منطقه‌ ۵۱ محرمانه‌ترین تاسیسات تحقیقاتی دنیا در جنوب نوادا، ۱۳۳ کیلومتر مانده به ایالت لاس‌وگاس آمریکا قرار دارد. تاسیساتی به وسعت کلی ۱۵۰ کیلومتر مربع که محل تولد بسیاری از برنامه‌های فوق‌محرمانه‌ هوافضا محسوب می‌شود. گفته می‌شود نوع کار و زندگی کارکنان این پایگاه تحقیقاتی بسیار اسرارآمیز است و همین موضوع باعث شده شایعات زیادی درباره‌ آن مطرح شود.

در بخش دیگری از برنامه، مائده گیوه‌چین کارشناس دیجیتال «چرخ»، خبر از دسترس خارج شدن گیت‌ها برای ایرانی‌ها را بررسی خواهد کرد. گزارش مستند محمدحسین جهان‌پناه از آزمایشگاه‌های دانشگاه تهران، بخش دیگری از چهاردهمین قسمت برنامه‌ «چرخ» خواهد بود.

مجله‌ تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.

«چرخ» در تابستان امسال روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، ساعت ۱۹ به‌صورت زنده از شبکه‌ چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.