سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

مهدی عظیمی رئیس انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد

مهدی عظیمی میر آبادی قائم مقام اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی

سینماپرس: شنیده های سینماپرس محقق شد و مهدی عظیمی به عنوان رئیس جدید انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انتخاب شد. مراسم تودیع و معارفه روز پنج‌شنبه ۳مرداد ماه برگزار می‌گردد.

به گزارش سینماپرس، مهدی عظیمی میرآبادی بعد از هاشم میرزاخانی و حسین صابری ریاست جدید انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برعهده گرفته است. مهدی عظیمی که در دوران ریاست جواد شمقدری مسئولین معاونت نظارت و ارزشیابی را عهده‌دار بود پیشنهاد ریاست این نهاد را قبول کرده است.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از نهادهای زیرمجموعه بنیاد فرهنگی روایت فتح است که مسئولیت حمایت و تولید آثار سینمایی و تلویزیونی با مضامین انقلابی و دفاع مقدسی را برعهده‌دارد.

گفتنی است، مهدی عظیمی میرآبادی، متولد ۱۳۴۴ و دانش آموخته کارشناسی ارشد سینما در دانشگاه هنر است.

در سوابق مدیریتی وی مدیر مسئول دوهفته‌نامه «سینمای خانگی»، معاونت امور فعالیت‌های سازمان سینمایی کشور، مدیرکل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای، قائم‌مقام اداره کل تولید و پشتیبانی امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون تولید، و مشاور مدیرکل تولید و پشتیبانی امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر بخش کارگردانان تولید و پشتیبانی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و… دیده می‌شود.

گفتنی است مراسم تودیع و معارفه مهدی عظیمی میرآبادی و تکریم حسین صابری مدیرعامل سابق، روز پنج شنبه ۳مرداد ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.