سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

باز لورمن اعلام کرد؛

آستین باتلر نقش الویس پریسلی را بازی می‌کند

آستین باتلر و الویس پریسلی

سینماپرس: آستین باتلر در نقش الویس پریسلی در فیلم بعدی باز لورمن بازی می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، پس از جست‌وجویی گسترده و مطرح شدن نام بازیگرانی چون هری استایل و انسل الگورت، سرانجام باز لورمن بازیگر نقش سلطان راک اند رول خود را پیدا کرد و از آستین باتلر به عنوان هنرپیشه منتخبش نام برد.

فیلم زندگینامه‌ای الویس که توسط کمپانی برادران وارنر ساخته می‌شود بر دوران جوانی و چگونگی ظهور پریسلی تمرکز دارد و به ویژه به رابطه‌اش با پارکر می‌پردازد. قرار است تام هنکس نیز نقش تام پارکر را که مدیریت و کنترل هر جنبه از زندگی الویس را در اختیار داشت، بازی کند.

کمپانی وارنر توضیح داده که این درام ۲۰ سال از زندگی الویس را که در آن به شهرتی بی‌نظیر دست یافت و در دورانی که چشم‌انداز فرهنگی آمریکا در حال توسعه و در عین حال دوران از دست رفتن بی‌گناهی در آمریکا بود، تصویر می‌کند.

لورمن این فیلم را با همسرش کاترین مارتین تهیه می‌کند. این ۲ پس از پایان فیلم «گتسبی بزرگ» توسط این کارگردان، در حال تهیه مقدمات این فیلم بوده‌اند.

لورمن در بیانیه‌ای توضیح داده که چقدر برایش مهم بود بازیگری را پیدا کند که هم مشخصات فیزیکی و هم قدرت صدای الویس را داشته باشد.

وی افزوده که درباره آستین باتلر از ایفای نقش وی در برابر دنزل واشینگتن در برادوی شنیده است و سفری به این منظور انجام داده تا بتواند نقش‌آفرینی او را ببیند.

فیلمنامه فیلم را لورمن با همکاری کریگ پیرس نوشته است. این ۲ با هم فیلمنامه «گتسبی بزرگ» و «مولن روژ» را هم نوشته بودند.

باتلر از بازیگران فیلم جدید کوئنتین تارانتینو یعنی «روزی روزگاری در هالیوود» هم است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.