چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

از سوی دبیر جشنواره صورت گرفت؛

معرفی هیات انتخاب بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

هیات انتخاب بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: اعضاء هیات انتخاب بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره بین‌الملللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از سوی علیرضا تابش، دبیر جشنواره معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، طی احکامی از سوی علیرضا تابش، دبیر جشنواره، جمال امید، محمد حمیدی مقدم، رائد فریدزاده، فرزاد اژدری و حامد سلیمان زاده بعنوان اعضاء هیات انتخاب بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان انتخاب شدند.

هیات انتخاب فیلم‌های بخش بین‌الملل کار خود را آغاز کرده و طبق مقررات ذکر شده در فراخوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، از میان آثار متقاضی حضور در این بخش از هر کشور غیر ایرانی حداکثر ٢ فیلم و از کشور ایران حداکثر ٣ فیلم که تولید آنها نباید قبل از سال ٢� ١٧ باشد را انتخابخواهند کرد.

مختصری از سوابق اعضاء هیات انتخاب بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان:

رائد فریدزاده «مدیر بین‌الملل» : دبیر شورای بین‌الملل سینمای ایران و معاون بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی است، که سوابقی چون همکاری با انجمن سینمای جوانان و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و عضو هیئت علمی دانشگاه را داراست.

جمال امید: سرپرست فیلمخانه، مدیر برنامه ریزی و اجرایی جشنواره فیلم فجر، مدیرعامل موزه سینما و مورخ و پژوهشگر سینمای ایران که تالیفات بسیاری در این زمینه داشته و جدیدترین کتاب وی نیز در حال چاپ است.

حامد سلیمان زاده: منتقد، مدرس دانشگاه و پژوهشگر سینما، مدیر بین‌الملل سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مدیر بین‌الملل بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، عضو هیات داوری جشنواره های بین‌المللی قهرمان و زمان، زیرو پلاس، برونز ویتیاز روسیه، دیتیاتکوی اوکراین، سئول گورو کره جنوبی و …

فرزاد اژدری: کارشناس ارشد سینما، کارگردان و نویسنده سینمای کودک، مدرس سینما در جهاد دانشگاهی و انجمن سینمای جوانان، دبیر اجرایی و عضو هیات های انتخاب و داوری در جشنواره فجر و کودک از سال های ٨۵ تا ٩۵، عضو هیات انتخاب بیست و سومین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، عضو هیات انتخاب بخش بین‌الملل و مدیر دبیرخانه دوره سی ام و سی و یکم جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان.

محمد حمیدی مقدم: کارشناس ارشد سینما از دانشکده سینما و تئاترِ دانشگاه هنر، تهیه کننده و کارگردان تلویزیون، تهیه کننده و کارگردان برنامه های سینمایی «سینما٢»، «سینما١» و «سینما ۴» و برنامه تلویزیونی «مستند ۴»، مدیر بین‌الملل جشنواره مقاومت در سال ١٣٩١ و همکاری با بیش از ١� جشنواره و رویداد سینمایی

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ٢٨ مرداد (همزمان با عید سعید غدیر خم) تا ۴ شهریور ١٣٩٨ مصادف با ١٩ تا ٢۶ آگوست، به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.