سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

از سوی معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما؛

انتصاب سرپرست اداره کل مالکیت فکری و حقوق بین‌الملل صدا و سیما

انتصاب در صدا و سیما

سینماپرس: گروسی معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما در حکمی مسلم ملکی را به عنوان سرپرست اداره کل مالکیت فکری و حقوق بین‌الملل صداوسیما منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، گروسی معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما در حکمی مسلم ملکی را به عنوان سرپرست اداره کل مالکیت فکری و حقوق بین‌الملل صداوسیما منصوب کرد.

بر اساس این حکم ملکی موظف به موارد ذیل شده است:

تجمیع و بهره‌گیری از آخرین قوانین و مقررات، آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخش‌نامه‌ها، معاهدات، موافقت‌نامه‌های بین‌الملل و سایر اسناد حقوقی الزام آور،

ایفای وظایف نمایندگی حقوقی سازمان و حضور در مراجع قضایی، شبه قضایی و انتظامی‌ به منظور احقاق حقوق مرتبط با حوزه مأموریت، اظهار نظر حقوقی در خصوص پیش‌نویس قراردادهای حوزه مأموریت که از واحدهای ذیربط سازمان دریافت می‌شود.

تعامل موثر و مستمر با واحدهای تولید محتوا و آثار سازمان با هدف اصلاح ساختار قراردادهای تولید و تأمین آثار

ثبت حقوق سازمان در مراجع ذیربط داخلی، تعامل، همکاری و هماهنگی با سازمان‌ها، نهادها، شوراها و کمیته‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در حوزه مأموریت تعامل و شرکت در مجامع ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی پس از اخذ مجوز از ریاست سازمان

سازماندهی و ثبت دارایی‌های فکری سازمان و مشارکت در ارزش‌گذاری اموال فکری سازمان

حفظ و استیفای حقوق رسانه ملی در حوزه فضای مجازی و ماهواره‌ها.

گفتنی است مسلم ملکی پیش از این مدیر امور حقوق بین‌الملل و ماهواره بوده است. او دانشجوی دکتری حقوق بین‌الملل دانشگاه مفید است و در کارنامه کاری او سمت هایی چون عضو کمیته علمی دومین اجلاس کمیته حقوق مالکیت فکری اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه و مشاور رئیس مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی ثبت شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.