دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹

دنیای سلبریتی ها

واکنش گبرلو به اقدام مهدی هاشمی در آشکار کردن ازدواج دوم

محمود گبرلو در نشست تحلیلی «فرصت‌ها و تهدیدها»

سینماپرس:محمود گبرلو با بیان اینکه ورود به حریم شخصی دیگران کاری زشت، غیراخلاقی و غیرشرعی است، تاکید کرد که وقتی مسایل خصوصی درون خانواده را آشکار می‌کنند نباید انتظار سکوت اطرافیان را داشته باشند.

به گزارش سینماپرس، محمود گبرلو منتقد سینما و مجری اسبق برنامه سینمایی «هفت» در اینستاگرام خود نسبت به کنجکاوی برخی در زندگی خصوصی دیگران واکنش نشان داد و نوشت: «ورود به حریم خصوصی افراد کاری زشت، غیراخلاقی و غیرشرعیه. در هر شرایط به ما ارتباطی نداره، اما وقتی مسایل خصوصی درون خانواده رو آشکار می‌کنن و فریاد می‌زنن، دیگه نباید انتظار داشته باشن اطرافیان سکوت کنن...

لازمه تحکیم اخلاقی بنیاد خانواده‌ای که بهترین سالای عمر رو کنار هم بودن اینه که آبروداری کنن و اختلافاتشون رو در درون حل کنن. اگه هم حل نشد دلیلی نداره جار بزنند و همه بفهمنن.

و البته متاسفم در شرایطی قرار داریم که فرهنگ غلط هر کی هر چی رو می‌تونه توی فضای مجازی بگه، در جامعه رواج پیدا کرده که متأسفانه بنیان روابط‌ انسانی و خانواده‌ها رو داره از هم می‌پاشونه و جز بی آبرویی و بی‌اعتباری چیزی باقی نمی‌زاره. هر کی هم می‌خواد باشه فرقی نمی‌کنه، چه سیاستمدار چه هنرمند و... و بدتر آنکه عده‌ای (و رسانه‌هایی) به عمد به اون دامن میزنن تا از آب گل آلود ماهی بگیرن. همه مواظب باشن و باشیم؛ بخصوص سلبریتی‌هایی که دورانی به آنها عشق می‌ورزیدیم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.