سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

کارگردان مجموعه خبر داد؛

آغاز پخش «خانه ما» با یک هفته تاخیر

مسابقه «خانه ما»

سینماپرس: یکی از کارگردان های مستندمسابقه خانه ما از برطرف شدن مشکل پخشی این مجموعه خبر داد و مخاطبان را به تماشای آن از پنجشنبه این هفته (۶ تیر ماه) دعوت کرد.

به گزارش سینماپرس، احسان عمادی کارگردان مجموعه «خانه ما»، درباره تاخیر در پخش قسمت اول این مستند مسابقه به فارس گفت: سوءتفاهم هایی درباره خانه ما وجود داشت که خوشبختانه با کمک معاونت سیما و شبکه نسیم تاکنون حل شده و پخش این مجموعه از پنجشنبه همین هفته آغاز خواهد شد.

وی افزود: خوشحالیم که با پخش برنامه ما از شبکه نسیم، توفیقات خوبی در ارتباط با جذب مخاطبان داشته ایم و حالا این مسابقه به فصل هفتم رسیده و کماکان ادامه خواهد داشت.

کارگردان «خانه ما» تاکید کرد: این فصل در شهر زیبای شیراز می گذرد و مخاطبان منتظر سوپرایزهای خاص قسمت‌های پیش رو و چالش های جذابی که خانواده ها درگیر آنها می شوند باشند.

وی در پایان گفت: تولید فصل هشتم مجموعه که با ثبت نام تعداد زیادی از خانواده های مشهدی همراه بوده به زودی آغاز خواهد شد.

عوامل «خانه ما» که در ۱۰ قست ۵۲ دقیقه ای پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۱ از شبکه نسیم سیما روی آنتن می رود عبارتند از کارگردان، احسان عمادی و امین کفاش‌زاده، طراح و مشاور کارگردان حسام اسلامی، مدیر تولید و برنامه‌ریز محسن مرادی، گروه فیلم‌برداری، محمد رحیمی، مسلم تهرانی، علی‌اکبر عطایی و حسن ناحی، صدابرداران سهراب ثمرقندی و علیرضا ثمرقندی و کارگردان پشت صحنه، مصطفی آتش مرد. محصول سازمان هنری رسانه ای اوج؛ تهیه شده در استودیو نوبین.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.