سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

برای نت‌فلیکس؛

جورج کلونی فیلم آخرالزمانی اقتباسی می‌سازد

جورج کلونی

سینماپرس: جورج کلونی برای کارگردانی و بازیگری در یک فیلم بلند اقتباسی با شبکه نت‌فلیکس قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، جورج کلونی با اقتباس از رمان «صبح به‌خیر، نیمه شب» نوشته لیلی بروکس-دالتون یک فیلم بلند برای نت‌فلیکس می‌سازد.

مارک ال. اسمیت فیلمنامه این فیلم را با اقتباس از این تریلر علمی-تخیلی می‌نویسد. این کتاب که به عنوان یکی از بهترین رمان‌های سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود، یک ماجرای آخرالزمانی است که داستان‌های موازی درباره آگوستین (با بازی کلونی) را روایت می‌کند. وی یک دانشمند تنها در قطب شمال و فضانوردی در سفینه فضایی است که تلاش دارد تا به خانه‌اش در زمین بازگردد.

کلونی که از تهیه کنندگان این فیلم هم خواهد بود از انتخاب اسمیت برای فیلمنامه‌نویسی این فیلم تمجید کرد و از اینکه با نت‌فلیکس همکاری می‌کند نیز رضایتش را اعلام کرد.

این فیلم هنوز عنوانی ندارد و تولید آن از ماه اکتبر (مهر ماه آینده) آغاز می‌شود.

این پروژه نخستین فیلم بلندی است که کلونی برای یک سرویس استریم می‌سازد و نیز نخستین پروژه او با نت‌فلیکس است. او اخیر تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی چند اپیزود از سریال «تبصره ۲۲» را برای هولو انجام داده بود.

این فیلم اولین کارگردانی فیلم بلند کلونی پس از «سابربیکن» با بازی مت دیمون و جولین مور برای پارامونت در سال ۲۰۱۷ و اولین فیلمی است که پس از بازی در «هیولای پول» سال ۲۰۱۶ برای سونی، در آن بازیگری می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.