سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

در همکاری با شهرداری اصفهان؛

ساخت بزرگ‌ترین مجتمع سینمایی-تجاری در چهارباغ

محمود کاظمی

سینماپرس: موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری با تعامل شهرداری اصفهان بزرگ‌ترین مجتمع سینمایی- تجاری اصفهان را در خیابان چهارباغ در محل سینما همایون سابق احداث می‌کند.

به گزارش سینماپرس، محمود کاظمی مدیرعامل مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری از احداث بزرگترین مجتمع تفریحی- تجاری اصفهان خبر داد و گفت: چند ماه پیش در نشست مشترکی بین نوروزی شهردار اصفهان به همراه چند نفر از اعضای شورای شهر اصفهان، محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری، محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری و مدیران مؤسسه بهمن سبز طرح رسیدگی به سینما همایون سابق در خیابان چهارباغ اصفهان مطرح شد.

وی ادامه داد: این سینما که متعلق به حوزه هنری است در حال حاضر متروکه، مخروبه، بلااستفاده شده و بخش تجاری جلویی آن هم متعلق به شهرداری است و همین باب تعاملی برای بازسازی و بهسازی آنجا شده است.

کاظمی تشریح کرد: روز گذشته ۲۷ خردادماه در نشست مشترکی که در اصفهان بین مدیران بهمن سبز، شهردار و مدیرعامل مشارکت‌های مردمی در معاونت فرهنگی شهرداری برگزار شد، توافقات اولیه برای تبدیل سینما همایون به بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی تجاری اصفهان صورت گرفت.

مدیرعامل مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری عنوان کرد: این مجتمع قرار است شامل سالن‌های سینما، کنفرانس، تئاتر، پلاتو،  استادیو، فضاهای تجاری و تفریحی برای خانواده‌ها باشد.

کاظمی در پایان تاکید کرد: این توافقات در مرحله اولیه بوده و قرار است تا یک ماه آینده پیشنهاد طراحی و جانمایی آن توسط تیم فنی مؤسسه بهمن سبز انجام شود و با ارائه به شهرداری پس از کارشناسی‌های مکانیک خاک، ارتفاع و عمق خاک و … پس از هماهنگی‌های لازم با سازمان میراث فرهنگی، گودبرداری مجموعه آغاز شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.