چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

«پیشتازان فضا»؛

فیلم جدید تارانتینو درجه سنی بزرگسال گرفت

فیلم پیشتازان فضا

سینماپرس: فیلم جدید کوئنتین تارانتینو به نام «پیشتازان فضا» در رده بندی سنی برای گروه بزرگسالان مناسب شناخته شد.

به گزارش سینماپرس، تارانتینو قصد دارد تا دنیای پیشتازان فضا را خشن‌تر از قسمت‌های قبلی این مجموعه فیلم سینمایی بسازد. نظرات تارانتینو در رابطه با فیلم پیشتازان فضا هنوز در کمپانی پارامونت نفوذ دارد و قرار است در مشارکت با تارانتینو میزان خشونت در لفظ‌های این فیلم به نسبت فیلم‌های قبلی «پیشتازان فضا» بسیار بیشتر شود.

تارانتینو در مصاحبه با مجله امپایر راجع به رده بندی سنی فیلم گفت: رده بندی این فیلم برای بالای ۱۷ سال است، اگر من دارم این کار را انجام می‌دهم قطعا در رده بزرگسال خواهد بود. این رده سنی برای اولین بار به فیلمی از این مجموعه سینمایی داده می‌شود. پیش از این در سال‌های اخیر رده بندی سنی این فیلم در ۱۳ سال باقی مانده بود. بازیگران این فیلم سینمایی نیز از افزایش خشونت در این فیلم سینمایی استقبال کردند. فیلم نامه این پروژه به قلم مارک اسمیت، نویسنده فیلم برنده اسکار «از گور برخواسته» خواهد بود و تارانتینو در رابطه با آن می‌گوید که یک نسخه از از فیلمنامه وجود دارد که باید آن را سبک سنگین کنیم، اما امکان آن تا حالا وجود نداشته است.

تارانتینو این روزها با فیلم جدیدش به نام «روز و روزگاری در هالیوود» درگیر است که در آستانه اکران قرار دارد و گفته می‌شود احتمالا با تدوین مجدد آن بخشی‌هایی را به این فیلم اضافه کند. او به همراه جفری جیکوب آبرامز تهیه کننده این پروژه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.