دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

با حضور مسئولان رسانه ملی؛

برگزاری مراسم معارفه معاون حقوقی و مدیر کل آرشیو سازمان صدا و سیما

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم

سینماپرس: مراسم تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس و مدیر کل آرشیو سازمان به طور جداگانه با حضور مسئولان رسانه ملی در یک روز برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس و مدیر کل آرشیو سازمان به طور جداگانه با حضور مسئولان رسانه ملی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان در جلسه تودیع و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس سازمان از نقش رسانه ملی در هدایت افکار عمومی و اهمیت درک شرایط موجود سخن گفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم در این مراسم با قدردانی از عبداله زاده معاون پیشین این معاونت گفت: معاونت حقوقی و امور مجلس اکنون به جایگاه مناسبی رسیده و خلأ‌های موجود در فضای میان رسانه ملی و مجلس شورای اسلامی‌ پر شده و کمبودهایی که سازمان در حوزه قوانین و ارتباطاتش داشت جبران شده است.

قائم مقام رئیس رسانه ملی با اشاره به جایگاه رسانه ملی در فضای رسانه‌ای جامعه گفت: صداوسیما هدایت افکار عمومی را برعهده دارد و درک شرایط موجود بسیار مهم است.

وی افزود: این معاونت می‌تواند همچون گذشته در نقش پشتیبانی کننده بخشی از بار رسانه‌ای و تاثیر بر افکار عمومی را برعهده بگیرد.

حجت‌الاسلام موسوی مقدم نقش اصلی در این معاونت را بر عهده مدیران و کارشناسانی دانست که در بدنه این معاونت کار می‌کنند و ابراز امیدواری کرد: با همراهی مدیریت جدید روند روبه‌رشد همراه با موفقیت‌های رسانه‌ای و سازمانی شاهد باشیم.

در پایان این مراسم از تلاش‌های محمدعلی عبداله‌زاده قدردانی و حسن گروسی به عنوان معاون جدید این معاونت معرفی شد.

معارفه مدیرکل جدید آرشیو سازمان صداوسیما

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم همچنین در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آرشیو سازمان، آرشیو رسانه ملی را از حوزه‌های پیشرو در رسانه ملی دانست و گفت: در آرشیو سازمان صداوسیما نگهداری منابع صرفا نگهداری با شکل و شمایل موزه‌وار نیست بلکه آرشیو رسانه ملی همانند سازمان، پویا و فعال است و از منابع آرشیوی آن می‌توان بسیار بهره‌برداری کرد.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌برداری از سرمایه‌های سازمان گفت: آرشیو مهم‌ترین گنجینه رسانه ملی است و نگهداری، حفظ و به‌روز رسانی آن با همراهی و تلاش همکاران این اداره کل میسور شده است.

در پایان این مراسم از تلاش‌های ارزنده سعید انبارلویی قدردانی و مهندس حسین مهدیان به عنوان کدیر کل جدید این اداره کل معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.