دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

عضو هیئت رئیسه مجلس:

پیگیری صداوسیما مانع از لغو بازی فینال جام حذفی شد

تماشای فوتبال در سینما*

سینماپرس: بهروز نعمتی از اقدام صدا و سیما در پیگیری حاشیه‌های فینال مسابقات جام حذفی فوتبال قدردانی کرد.

به گزارش سینماپرس، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدام صدا و سیما در پیگیری حاشیه‌های فینال مسابقات جام حذفی فوتبال گفت: اقدام هوشمندانه و مسئولانه رسانه ملی در پیگیری پخش این مسابقه از بروز حاشیه و بهره برداری عده‌ای سودجو از این موضوع جلوگیری کرد.

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس، با قدردانی از رسانه ملی به ویژه شبکه سه سیما در درک حساسیت موضوع و پیگیری و اختصاص زمان مناسب به آن تاکید کرد: اقدام رسانه ملی در پیگیری حواشی این بازی و قطع برنامه‌های روتین و پرمخاطب شبکه سه سیما، از بروز حواث تلخ در جریان این بازی جلوگیری کرد.

وی افزود: همدلی و همراهی مسئولان استان به ویژه استاندار محترم و وزارت ورزش و اقدام خوب شبکه سه سیما سبب شد تا آرامش در ورزشگاه حاکم شود و علاقه‌مندان بتوانند این بازی را ببینند.

نعمتی تاکید کرد: تجربه نشان داده است که مباحث ورزشی همواره با اتفاقات اجتماعی همراه است و در این میان برخی از معاندان در آن سوی مرزها نیز تلاش می‌کردند که اتفاقات نادرستی برای این مسابقه رقم بخورد، اما خوشبختانه صدا و سیما در این زمینه پیش دستی کرد و نگذاشت که نقشه تفرقه آمیز دشمنان عملی شود.

وی در پایان گفت: مخاطبان تمام لحظات این رویداد را به صورت زنده دیدند و رسانه ملی ساعت‌ها آنتن خود را به هواداران اختصاص داد تا لحظه به لحظه و با شفافیت کامل در جریان ماجرا باشند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.