یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

تابستان امسال؛

حضور آثار ۴۸ کشور در دوازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی

جشنواره فیلم های ورزشی

سینماپرس: در حالی که ۸ روز تا پایان مهلت ثبت نام و ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران باقی مانده است، ۵۰۳ اثر از ۴۸ کشور متقاضی حضور در این دوره از جشنواره شدند.

به گزارش سینماپرس، آثاری از ایران، ترکیه، هند، ایتالیا، فرانسه، آلمان، روسیه و امریکا بالاترین تعداد آثار ارسالی را تاکنون به نام خود ثبت کرده‌اند.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند.

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران به دبیری سیدمجتبی علوی و ریاست احسان شیعه با همکاری شبکه ورزش سیما، سازمان صداوسیما، وزارت ورزش و جوانان، سازمان منطقه آزاد قشم، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان سینمایی، تابستان امسال به همت موسسه فرهنگی خانه هنر خیام در بخش خصوصی برگزار می‌شود.

برای مطالعه متن کامل فراخوان این جشنواره و اطلاعات بیشتر می‌توان به تارنمای www.sportfilmfest.ir مراجعه کرد. مهلت ارسال آثار ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ تعیین شده است.

نظرات

  • امیر محمد ۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۸
    0 0
    عرض سلام این جشنواره به ما برندگانش سالهاست هنوز بدهکار است و علی رغم پی گیری ها همچنان برگزار می شود که غیر قانونی است... حواله ۴ سکه همچنان به عنوان سند در دست بنده است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.