چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

بازیگر سریال «دروغ‌های کوچک و بزرگ»؛

داربی کمپ و جک وایتهال هم بازی شدند

 جک وایتهال و داربی کمپ 

سینماپرس: داربی کمپ، بازیگر سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» و جک وایتهال بازیگر و کمدین، در فیلم سینمایی «کلیفرود، سگ قرمز بزرگ» ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر،  جک وایتهال کمدین انگلیسی و داربی کمپ بازیگر سریال دروغ‌های کوچک و بزرگ، در «کلیفرد، سگ قرمز کوچک» در مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد.

داربی کمپ که هم اکنون یکی از بازیگران سریال جدید شبکه تلویزنی‌ ام سی در ژانر وحشت، به نام NOS۴A۲ محسوب می‌شود در این فیلم نقش اصلی را بازی خواهد کرد، وایتهال نیز نقش اصلی یک بزرگسال را ایفا می‌کند.

کمپانی پارامونت این فیلم را از روز مجموعه کتاب در سبک کودکان اقتباس کرده است و کارگردانی آن نیز بر عهده والت بِکر خواهد بود. این فیلم از ماه آینده در شهر نیویورک جلو دوربین می‌رود؛ جردن کارن نیز تهیه کننده این پروژه است.

این فیلم که به قلم گروه نویسندگی از جمله جک شریک، دیوید ران و استن چروین است، داستان ماجراجویی‌های یک سگ و صاحبش به نام امیلی الیزابت را روایت می کند که داربی کمپ نقش این دختر را ایفا کرده است. او دوباره در فصل جدید سریال «دروغ‌های کوچک و بزرگ» به همراه ویترسپون و نیکول کیدمن در نقش چلویی مک کنزی، همبازی خواهد بود، این سریال (دروغ‌های بزرگ و کوچک) ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) منتشر می‌شود.

وایتهال نیز که با استندآپ کمدی‌های خود اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده در فیلم سینمایی «تور جنگل» محصول جدید کمپانی دیزنی که در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود همبازی دواین جانسون است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.