چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

حامد بامروت‌نژاد خبرداد؛

کوروش تهامی در «دختر ایران» عاشقانه ای متفاوت

کوروش تهامی

سینماپرس: حامد بامروت‌نژاد تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دختر ایران» از حضور قطعی کوروش تهامی و گلاره عباسی در این فیلم سینمایی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، حامد بامروت‌نژاد تهیه‌کننده سینما درباره مراحل آماده‌سازی فیلم سینمایی «دختر ایران» به کارگردانی سیدجلال اشکذری که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، به مهر گفت: این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی مشترک من و سیدجلال اشکذری قرار است در یزد تولید شود و یک عاشقانه متفاوت به نسبت دیگر آثار این کارگردان جوان است.

وی افزود: ما پیش از این تقریباً پیش تولید این اثر را آغاز کرده بودیم اما با دریافت پروانه ساخت کار تولید «دختر ایران» با جدیت بیشتری پیش می‌رود و سعی می‌کنیم به زودی آن را کلید بزنیم. همانطور هم که گفتم تمام فیلمبرداری «دختر ایران» در یزد انجام می‌شود.

بامروت‌نژاد اظهار کرد: تقریباً با همه عوامل پشت صحنه برای همکاری در این فیلم به نتیجه رسیده‌ایم و از بازیگران هم حضور گلاره عباسی و کوروش تهامی در «دختر ایران» نهایی شده است.

این تهیه‌کننده در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه این سومین اثری است که قرار است سیدجلال اشکذری آن را کارگردانی کند، من پیش از این آثار او را تعقیب می‌کردم و با نهایی شدن فیلمنامه «دختر ایران» تصمیم گرفتیم با یکدیگر همکاری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.