یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

از امروز تا ۱۸ خرداد در گالری ۷۲ شروع شد؛

نمایشگاه «ماه نو» میزبان ۶۷ اثر هنری از ۵۰ هنرمند ایرانی

نمایشگاه «ماه نو»

سینماپرس: نمایشگاه گروهی «ماه نو» با نمایش ۶۷ اثر از ۵۰ هنرمند نقاشی خط، خوشنویسی و نقاشی در گالری ۷۲ مجتمع سرچشمه گشایش یافت.

به گزارش سینماپرس، سید شهاب الدین شکیبا، مدیر گالری ۷۲، از نمایش ۶۷ اثر هنری از ۵۰ هنرمند طراز اول نقاشی خط، نقاشی و خوشنویسی خبر داد و گفت: گنیجنه آثار هنری کتابشهر ایران شامل بیش از ۲ هزار اثر هنری ارزنده است که ۶۷ اثر از این گنجینه که مزین به آیات قرآنی، احادیث قدسی و اشعار ادبیات ایران زمین است، به مناسبت ماه مبارک رمضان به نمایش درآمده است.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه برای اولین بار تابلوی ارزشمند «عرش بر زمین افتاد» اثر حسن روح الامین و چند تابلوی نقاشی قهوه خانه ای و مینیاتور در معرض دید عموم قرار گرفته است.
به گفته شکیبا، از جمله هنرمندانی که آثارشان در نمایشگاه «ماه نو» به نمایش درآمده است، می توان به جلیل رسولی، پگاه قزوینی، میثم سلطانی، محمود زنده‌رودی، حسن روح‌الامین، ابراهیم صاحب‌اختیاری، محمدسعید نقاشیان، مهدی فرخی، ابوالفضل خزاعی، بهادر پگاه، رضا اسدی و ... دیده می شود.

مدیر گالی ۷۲ از تغییر نام گالری «نگار مکتب خانه»، به گالری «۷۲» خبر داد و گفت: نمایشگاه ماه نو از ۲۲ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد همه روزه در گالری ۷۲ به نشانی میدان بهارستان، نرسیده به چهار راه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی پور، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی میزبان علاقمندان آثار هنری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.