چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

جشنواره ها

«روزهای نارنجی» همزمان در سه جشنواره حضور می یابد

روزهای نارنجی

سینماپرس: فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی همزمان در سه جشنواره سیاتل در آمریکا، ایمجین ایندیا در اسپانیا و جشنواره فیلم‌های ایرانی در کلن آلمان حضور دارد.

به گزارش سینماپرس، «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی این روزها به صورت همزمان در سه جشنواره خارجی سیاتل در آمریکا، هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی ایمجین ایندیا در شهر مادرید کشور اسپانیا و ششمین دوره از «چشم انداز ایران» جشنواره فیلم‌های ایرانی در کلن آلمان حضور دارد.

جشنواره فیلم سیاتل که از ۱۶ ماه می تا ۹ ماه ژوئن برابر با ۱۸ اردیبهشت تا ۱۹ خردادماه در سیاتل برگزار می‌شود، از سال ۱۹۷۶ به صورت سالانه در شهر سیاتل برگزار شده و جزو جشنواره‌های برتر در آمریکای شمالی است که بیشتر به فیلم‌های مستقل و خارجی می‌پردازد.

فیلم «روزهای نارنجی» در روزهای ۲۰، ۲۲ و ۲۴ ماه می در این جشنواره به نمایش در می‌آید.

فستیوال بین‌المللی فیلم ایمجین ایندیا هر سال در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار می‌شود و میزبان فیلم‌هایی از سراسر جهان در بخش‌های مسابقه فیلم‌های بلند، مستند، کوتاه و نگاه به گذشته است.

در این دوره از جشنواره که از تاریخ ١٧ تا ٣١ ماه می برابر با ۲۷ اردیبهشت تا ۱۰ خردادماه برگزار می‌شود «روزهای نارنجی» در بخش مسابقه جشنواره حضور دارد.

ششمین دوره از «چشم انداز ایران» جشنواره فیلم‌های ایرانی در کلن آلمان از ۳۰ ماه می تا ۲ ماه ژوئن برابر با ۹ تا ۱۲ خردادماه در شهر کلن کشور آلمان برگزار می‌شود و فیلم «روزهای نارنجی» روز ۳۰ می ساعت ۱۹ در سالن نمایش موزه لودویگ شهر کلن اکران می‌شود.

این فیلم چندی پیش در بخش جشنواره جشنواره‌ها و بازار فیلم سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز حضور داشت.

«روزهای نارنجی» درباره آبان زنی ۴۵ ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلی است.

هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب بازیگران این فیلم هستند.

تهیه کننده فیلم «روزهای نارنجی» علیرضا قاسم‌خان، مشاور تهیه‌کننده و مجری طرح شهنام شهباززاده و عرضه و پخش بین‌المللی این فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.