سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

جشنواره ها

جشنواره پویانمایی و آثار عروسکی تلویزیونی به کرمانشاه می رود

جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی

سینماپرس: جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی قرار است خرداد در کرمانشاه برگزار شود.

به گزارش سینماپرس، سومین نشست شورای عالی سیاستگذاری جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران با حضور رئیس جشنواره و معاون امور استان‌های رسانه ملی، اعضای شورای عالی این جشنواره برگزار شد.

در نشست سیاستگذاری جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران که با دستور کار آخرین تمهیدات و برنامه ریزی ها برای آغاز این جشنواره برگزار شد، دارابی با اعلام محورهای جشنواره آتی در کرمانشاه گفت: این جشنواره نه تنها در شهر کرمانشاه که در ۳۵ شهر و شهرستان این استان شور و نشاط ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: آثار رسیده به این جشنواره در بخش های پویانمایی، عروسکی، فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند، موشن گرافیک، آموزشی، تبلیغاتی، عنوان بندی، جلوه های بصری، موضوعی با محوریت شعار سال، مقاومت دینی، فرهنگی و دستاوردهای اجتماعی، فیلمنامه پویانمایی و فیلمنامه عروسکی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس جشنواره پویانمایی و برنامه های تلویزیونی ایران حمایت از تولیدکنندگان این بخش خبر داد و گفت: این جشنواره فرصت خوبی برای حمایت از تولیدکنندگان صنعت پویانمایی و معرفی جوانان با استعداد خواهد بود.

در ادامه این نشست سید عباس فاطمی رئیس ستاد مرکزی جشنواره هم از آمادگی همه جانبه استان کرمانشاه برای برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: در کنار این جشنواره کمیته های آموزشی و نمایشگاه با محوریت جشنواره نیز برگزار می شود. فاطمی از برگزاری برنامه های مختلف جنبی در هفته فرهنگی کرمانشاه خبر داد.

در این نشست اعضای شورای عالی جشنواره و برخی از چهره های موثر در حوزه برنامه های پویانمایی و عروسکی هم پیشنهاداتشان را برای تکمیل آماده سازی مقدمات جشنواره ارائه کردند.

جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی قرار است خرداد ماه سال جاری در کرمانشاه برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.