شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

با اعلام تهیه‌کننده؛

«نگی که نگفتی»به هفته پایانی پخش رسید

برنامه «نگی که نگفتی»

سینماپرس: برنامه «نگی که نگفتی» به دلیل فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و تغییر کنداکتور برنامه‌های شبکه دو سیما هفته پایانی پخش خود را می‌گذارند.

به گزارش سینماپرس، مجتبی احمدی تهیه‌کننده برنامه «نگی که نگفتی» اعلام کرد: برنامه «نگی که نگفتی» هفته پایانی را پشت سر می‌گذارد و قرار است با آغاز ماه مبارک رمضان و چیدمان جدید کنداکتور شبکه‌های مختلف به دلیل این مناسبت خاص در سبک جدیدش به پایان برسد. این در حالی است که در صورت نظر مساعد مدیران محترم شبکه دو گروه با انرژی و تقویت محتوایی برنامه فعالیت‌های خود را بعد از ماه مبارک رمضان از سر خواهند گرفت.

احمدی گفت: در سه فصل اخیر تمام تلاش ما این بوده است که هنجارها و ناهنجاریهای اجتماعی را در فضایی که با سلیقه و نظر مخاطبمان طراحی کرده بودیم، گاه در فضای مفرح و طنازانه و گاه در محیطی جدی و منتقدانه به تماشاگر محترم شبکه دو ارائه دهیم. در طول این مدت سعی شد برنامه در اتاق فکری پویا موضوعاتی را برگزیند که خواسته مخاطب و یا مورد نیاز مخاطب باشد، در حقیقت تمام و کمال به دنبال رضایت مخاطب نبوده‌ایم گاهی با نقد و بررسی رفتار خودمان به دنبال این بودیم تا با زاویه‌ای جدید به حل مسائل بپردازیم.

وی افزود: اتاق فکر برنامه «نگی که نگفتی» متشکل تعدادی از روانشناسان، جامعه شناسان، اساتید دانشگاه، مدیران با تجربه سیما و گروهی از دبیران و سردبیران رسانه‌های مختلف هستند که کماکان به کار خود ادامه می‌دهند. ما به دنبال این هستیم که با افتتاح باشگاهی از مخاطبان برنامه نسبت به قبل با فاصله نزدیکی با آنها به گپ و گفت بپردازیم. ضمن اینک بازخوردها نشان از آن داشت که اتفاقاً بخش‌های نمایشی و لحن محاوره‌ای برنامه در پرداختن به مسائل روز جامعه با نظر مساعد بینندگان مواجه شده است در حقیقت این فاکتور می‌تواند یکی از گزینه‌های مورد نظر ما در فصل‌های بعدی باشد.

احمدی در پایان گفت: اگر چه ممکن است در آینده با برنامه‌ای در فضای جدید مهمان خانه‌های مخاطبانمان باشیم اما گروه برنامه ساز «نگی که نگفتی» و تیم محتوایی این آمادگی را دارد تا در فصل جدید نیز بعد از ماه مبارک رمضان به کارش ادامه دهد. این هفته نیز با موضوع آداب زندگی ایرانی و مراقبت از استقلال ملی روزهای پایانی برنامه را با مخاطبانمان زندگی خواهیم کرد و در طول ماه مبارک رمضان هم مثل قبل ارتباطمان با مخاطبان برنامه در فضای مجازی برقرار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.