یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

کمدی اجتماعی

دغدغه‌های جوانان در سریال «زیر همکف»

سریال زیرهمکف

سینماپرس: کارگردان سریال «زیر همکف» گفت: این سریال کمدی اجتماعی است و معضلات روز جوان‌ها و دغدغه‌هایشان را از زبان دیگری به تصویر می‌کشد.

به گزارش سینماپرس، «بهمن گودرزی» کارگردان سریال «زیر همکف» به تهیه کنندگی رضا جودی به فارس گفت: به تازگی تدوین این سریال به پایان رسید اما هنوز زمان پخشمان مشخص نیست.  

وی ادامه داد: در حال حاضر مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی توسط امیر شریفی و بهنود یخچالی در حال انجام است.

این کارگردان درباره مضمون این سریال نیز بیان داشت: این سریال کمدی اجتماعی است و معضلات روز جوان‌ها و دغدغه‌هایشان را از زبان دیگری به تصویر می‌کشد. در کل قصه خوبی دارد و حدسمان بر این است که مخاطبان نیز با آن ارتباط خوبی برقرار کنند.

 سریال «زیر همکف» با نام اولیه «چندراه»، در ۲۳ قسمت به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطفیان برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی رضا جودی ساخته شد.

دغدغه‌های جوانان در سریال «زیر همکف»

در خلاصه داستان «زیر همکف» آمده؛ «زندگی قانون‌های زیادی داره. ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه که راحت، نهبگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟»

هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی، سامان دارابی از بازیگرانی هستند که در سریال بازی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.