جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

منش جهان پهلوان ایران زنده است

فیلم «غلامرضا تختی» برای کمک به هموطنان سیل‌زده اکران می‌شود

پوستر فیلم سینمایی «غلامرضا تختی»

سینماپرس: گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به هموطنان سیل‌زده با نمایش فیلم «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین در پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به هموطنان سیل‌زده با نمایش فیلم «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین در پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این مراسم گرامیداشت یاد و نام جهان پهلوان تختی که در حرکت جوانمردانه کمک به زلزله‌زدگان بوئین زهرا، «پهلوانی» را برای همیشه در ذهن ملت ایران ماندگار کرد، اعلام شده است.

در این مراسم ورزشکاران و هنرمندان پهلوانانه جمع می‌شوند تا نشان دهند مَنش جهان پهلوانِ ورزش ایران هنوز زنده است، مَنشی که این بار برای کمک به سیل‌زدگان به نمایش در می‌آید تا بدانیم تختی و مرامش هنوز زنده هستند.

در روزهایی که سیل، خانه و کاشانه تعدادی از هموطنانمان را درنوردیده است، مردم، وزرشکاران و هنرمندان به بهانه اکران فیلم «غلامرضا تختی» گردهم می‌آیند تا با حضور و حمایتشان، قدری از رنج‌های هموطنان سیل زده را بکاهند.

این گردهمایی به همت کمیته ملی ورزش و تربیت بدنی کمیسیون ملی یونسکو، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ساعت ۱۸ به نشانی بزرگراه همت، پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.