پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳

با پایان تعطیلات ۱۶ روزه؛

نوروزی‌های سیما به ایستگاه آخر رسیدند/ تغییر کنداکتور شبکه‌ها

شبکه های تلویزیون

سینماپرس: پخش سریال‌های نوروزی طی یکی دو روز آینده تمام می‌شود و برنامه‌های روتین شبکه‌های مختلف به روال سابق پخش خود بازمی‌گردند.

به گزارش سینماپرس، تعطیلات ۱۶ روزه نوروز ۹۸ رو به پایان است و از هفته آینده پخش برنامه‌های تلویزیون به روال عادی خود بازمی‌گردند. همچنین مجموعه‌های نمایشی نیز تا یکی دو روز دیگر به پایان می رسند.

سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی که هر شب از شبکه یک روی آنتن می‌رفت، فردا جمعه قسمت پانزدهم و آخر را روانه آنتن خواهد کرد.

«بر سر دوراهی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا نیز که در شبکه دو روی آنتن می‌رفت و عوامل تولید آن همچنان در حال آماده‌سازی آن هستند، فردا شب آخرین قسمت ش روی آنتن می‌رود.

سریال «زوج یا فرد» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام که چند روز پیش ضبط و تصویربرداری آن به پایان رسید، همچنان کارهای صداگذاری و تدوینش ادامه دارد و شنبه یا یکشنبه آخرین قسمت این سریال روی آنتن خواهد رفت.

برنامه‌های اصلی شبکه‌های مختلف تلویزیون نیز از کنداکتور سابق تلویزیون پیروی خواهند کرد و بر این اساس برنامه «برنده باش» که در ایام نوروز هر شب روی آنتن می‌رفت همچون سابق پنجشنبه و جمعه پخش خواهد شد و همچنین «عصر جدید» با پایان باکس پخش ویژه نوروز، تنها شنبه‌ها و یکشنبه‌ها روی آنتن می‌رود و امشب و فردا شب پخش نخواهد شد.

در شبکه نسیم نیز برنامه «خندوانه» فردا جمعه ۱۶ فرودین به پایان فصل ششم می‌رسد و آخرین قسمت خود را پخش می‌کند تا دوباره بعد از محرم و صفر سال ۹۸ بازگردد.

پخش برنامه «شوتبال» دیگر برنامه ویژه نوروز شبکه نسیم هم به روال عادی بازمی‌گردد و مخاطبان می‌توانند در روزهای فرد این برنامه را دنبال کنند.

«کودک شو» نیز طبق زمان‌بندی قبل از نوروز از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن «نسیم» خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.