پنجشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

با فروش نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه

کتاب خاطرات میشل اوباما در راه تبدیل شدن به پرفروش‌ترین تاریخ

میشل اوباما

سینماپرس: در حالی که کتاب خاطرات میشل اوباما نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه فروش کرده، این کتاب می‌تواند به پرفروش‌ترین کتاب خاطرات تاریخ بدل شود.

به گزارش سینماپرس، به نقل از پیپل، کتاب خاطرات میشل اوباما بانوی اول سابق ایالات متحده با عنوان «شدن» یا «Becoming» از زمان انتشارش در ماه نوامبر تا به حال عملکردی خارق‌العاده داشته و با توجه به اینکه تا به حال نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه از آن فروش رفته می‌تواند یکی از پرفروش‌ترین و شاید پرفروش‌ترین کتاب خاطرات تاریخ باشد.

توماس ریب رئیس شرکت مادر خانه نشر پنگوئن رندوم هاوس روز سه‌شنبه گفت: «ما باور داریم این کتاب می‌تواند موفق‌ترین کتاب خاطرات تاریخ شود».

مارکوس داهل مدیر اجرایی پنگوئن هم این مسئله را قبول دارد و اضافه کرد: «من در تجربه شخصی‌ام در پنگوئن رندومهاوس تا به حال ندیده‌ام توانسته باشیم ۱۰ میلیون نسخه از یک کتاب خاطرات بفروشیم».

با استناد به آمار نیلسن، کتاب میشل اوباما در حال حاضر یازدهمین کتاب خاطرات پرفروش تاریخ بریتانیاست. به گفته واشنگتن پست، این کتاب در ۱۵ روز نخست حضورش در کتابفروشی‌ها ۲ میلیون نسخه فروخت و در رتبه اول بسیاری از کشورها از جمله آلمان و یونان قرار گرفت.

بانوی اول سابق که حالا ۵۵ ساله است، اخیراً تورهایی بسیار موفق در حمایت از این کتاب در سراسر آمریکا برگزار کرده است. این کتاب روایتی صادقانه از زندگی او، ازدواج او با رئیس‌جمهور سابق باراک اوباما، سفرش در به دنیا آوردن دخترانش مالیا و ساشا، و دورانی که خانواده آن‌ها در کاخ سفید گذراند است.

خانم اوباما اخیراً در مصاحبه‌ای درباره ارزش صادق بودن صحبت کرد و همچنین گفت بسیار برایش مهم بوده که همسرش در ارتباط با رابطه‌شان از مشاوره و روان درمانی کمک گرفته است.

او گفت: «چون ما الگو هستیم، برای‌مان مهم است که صادق باشیم و بگوییم اگر ازدواج کرده‌اید و بعضی مواقع می‌خواهید آن ازدواج را ترک کنید، این مسئله‌ای نرمال است، چون خود من هم در بازه‌ای چنین حسی داشتم».

در سال ۲۰۱۷، او و همسرش قراردادی با پنگوئن رندوم هاوس امضا کردند تا کتاب‌های خاطرات خود را منتشر کنند. مدیر عامل پنگوئن رندوم هاوس گفته امیدوار است کتاب خاطرات باراک اوباما اواخر امسال منتشر شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.