شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

فصل جدید «دردسرهای عظیم» ساخته می‌شود؟

سریال دردسرهای عظیم ۲

سینماپرس: برزو نیک‌نژاد در واکنش به ساخت فصل جدید «دردسرهای عظیم» گفت: اگر تلویزیون و مهران مهام تصمیم بگیرند ما آماده تولید فصل سوم این مجموعه تلویزیونی هستیم.

به گزارش سینماپرس، در جریان گمانه‌زنی برای ساخت فصل ششم «پایتخت» و پخش دوباره دو فصل «دردسرهای عظیم» از شبکه آی‌فیلم موضوع ساخت فصل سوم این سریال به میان آمد. تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی اعتقاد داشت که یک قدری دورهم جمع کردن هنرمندان «دردسرهای عظیم» کار سختی است و اگر این اتفاق بیفتد فصل سوم «دردسرهای عظیم» هم جلوی دوربین می‌رود.

البته مریم سعادت هم درباره ساخت فصل جدید این مجموعه تلویزیونی گفت: احتمال ساخت مجموعه جدید «دردسرهای عظیم» وجود دارد اما به تعبیری دور هم جمع کردن این بازیگران به قول آقای تهیه‌کننده کار سختی است. البته همه نسبت به شکل و ساختار مناسب این سریال ابراز رضایت کرده‌اند و در صورت اعلام ساخت سری جدید، حتماً به این پروژه می‌پیوندم.

برزو نیک‌نژاد کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» هم در واکنش به ساخت مجدد «دردسرهای عظیم» گفت: «دردسرهای عظیم» برای تلویزیون است و تلویزیون و مهران مهام تصمیم می‌گیرند که این اتفاق بیفتد یا خیر. مگرنه آن‌ها راضی باشند و حمایت کنند قطعاً هرکاری به عنوان فیلمساز از دست من بربیاید انجام خواهد داد.

او درباره فقدان فیلمنامه خوب در طنز تلویزیون، تصریح کرد: خنداندن خیلی سخت است و مردم ایران هم از آنجائیکه شوخ‌طبعی ذاتی دارند خیلی باید هوشیارانه برایشان نوشت و اجرا کرد. قلم توانمندی چون خشایار الوندها بایستی برای تلویزیون و سینما خلق کنند تا وضعیت کمدی و طنز ما سرشار از اتفاقات خوب باشد. حالا که او رفته امیدوارم از سیره و منش کاری او بهره‌برداری شود. امیدوارم ما هم بتوانیم کارهایی بکنیم مردم بخندند. بعید می‌دانم مردم کسانی که در مسیر ساخت کارهای طنز گام بردارند را فراموش کنند همچنان که امثال خشایار الوند را هم فراموش نخواهند کرد.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.