جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

مهدی احمدی:

در سینمای امروز همه چیز انحصاری است

مهدی احمدی در نشست خبری فیلم سینمایی«داره صبح میشه»

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم شب‌های روشن با بیان اینکه در سینمای امروز همه چیز انحصاری است گفت: برخی بازیگران صرفاً در برخی آثار حضور دارند زیرا فلان سرمایه‌گذار می‌خواهد وی در فیلمش بازی کند و تنها به فروش فکر می‌کند.

مهدی احمدی بازیگر سینما درخصوص دلیل کم کاری بازیگرانی مثل خود در سینما گفت: آنچه به عنوان سینمای بدنه امروز وجود دارد کاملاً انحصاری است و شاید به همین دلیل بسیاری از بازیگران سینمای بدنه تکراری هستند و من و امثال من کمرنگ هستیم.

وی در همین راستا ادامه داد: در سینمای امروز همه چیز انحصاری است. برخی بازیگران صرفاً در برخی آثار حضور دارند زیرا فلان سرمایه‌گذار می‌خواهد وی در فیلمش بازی کند زیرا او تنها به فروش فکر می‌کند و به همین دلیل فیلمش را با بازیگری می سازد که صرفاً بفروشد.

بازیگر فیلم "شب‌های روشن" با تاکید بر کاهش قدرت تهیه کنندگان در سینما اضافه کرد: امروز همه در سینما را سرمایه‌گذار و پول تعیین می‌کند. همین سرمایه گذار دلش می‌خواهد فلان بازیگر در کارش بازی کند چون شخصاً او را دوست دارد. این اتفاق البته صرفاً در بازیگری نیست و در کارگردانی، فیلمنامه نویسی و سایر رشته‌ها هم انحصاری بودن به شدت به چشم می‌خورد.

وی در همین رابطه تاکید کرد: شاید البته من هم انحصار بخش دیگری از سینما باشم. نه اینکه خودم این انتخاب را کرده باشم بلکه برای جنس خاصی از سینما انتخاب می‌شوم. ولی خود من دوست ندارم تنها در بخش خاصی از سینما به ایفای نقش بپردازم.

بازیگر فیلم سینمای "پشت دیوار سکوت" با اشاره بر وضعیت امرار معاش برخی بازیگران خاطرنشان کرد: این روزها سینمای بدنه کاملاً در دست عده‌ای خاص است. خدا را شکر من حرفه سینما و بازیگری را تنها در حین پروژه انجام می‌دهم و اگر نه کار دیگری دارم که از طریق آن زندگی را می گذارنم و از این اتفاق کاملاً خوشحالم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.