چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسه «تصویر شهر» معرفی شدند

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسه «تصویر شهر»

سینماپرس: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسه تصویر شهر با حکم رییس سازمان فرهنگی هنری شهری تهران معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، عصر روز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۷سعید اوحدی رییس هیات مدیره و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در این موسسه و طی احکامی هیات مدیره و مدیرعامل موسسه تصویر شهر را معرفی کرد.

در این نشست حسن خجسته به عنوان رییس هیات مدیره و برنا فیروزی، محمد احسانی زاده، محمدرضا فرجی و هاشم میرزاخانی به عنوان اعضا معرفی شدند.

در ادامه با نظر هیات مدیره و موافقت سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هاشم میرزاخانی به عنوان نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه منصوب شد.

حسن خجسته از استادان و مدیران ارشد فرهنگی و عضو شورای پروانه نمایش آثار سینمایی، محمد احسانی زاده معاون اسبق اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی و مدیر شبکه نسیم،   برنا فیروزی مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست رسانه ملی و محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

اوحدی طی سخنانی دست یابی به سینمای متعهد، انقلابی و دینی و ضرورت پرداختن به مضامین والا در روند جامعه سازی دینی با توجه به اساسنامه و مساعدت تمامی اعضای هیات مدیره را نسبت به حمایت از تولیدات فرهنگی – هنری ارزشمند، توسعه و ارتقای سطح کیفی مراکز نمایشی و نیز جذب مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی در تولید آثار فاخر خواستار شد.

در پایان این جلسه از خدمات ارزشمند مدیرعامل و اعضای پیشین هیات مدیره موسسه تصویر شهر قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.