سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴

خاتمه نیمی از تدوین سریال «از یادها رفته»+تصاویر جدید

تصاویر جدید از سریال «از یادها رفته»

سینماپرس: تاکنون نیمی از تدوین مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان که برای ماه مبارک رمضان سال آینده آماده می شود، انجام شده است.

به گزارش سینماپرس؛ چند روز پیش در گزارش سریال‌های رمضانی تلویزیون به نام «از یادها رفته» اشاره کردیم که در رمضان ۹۸ به آنتن تلویزیون می‌رسد، علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی در تأیید این گزارش و بسیاری از خبرهایی که گمانه‌زنی کرده بودند کدام سریال‌ها به رمضان تلویزیون می‌رسند اعلام کرد که «از یادها رفته» رمضانی می‌شود. سریالی که تصویربرداری آن شهریورماه امسال به پایان رسید و این روزها مراحل پایانی تدوین را طی می‌کند. تحویلیان اشاره کرد: تدوین این سریال پس از پایان تصویربرداری این کار از شهریورماه سال جاری توسط شوکا زندباف شروع شد و تاکنون ۶۰ درصد از آن به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: صداگذاری کار نیز چندی پیش توسط علیرضا علویان شروع‌شده و در مورد آهنگسازی  کار نیز با چندین آهنگساز مذاکراتی داشتیم که هنوز قطعی نشده است.

سریال «از یادها رفته» به گفته تهیه‌کننده این مجموعه، در ایام ماه مبارک رمضان سال ۹۸ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. سریال «از یادها رفته» یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش وزندگی مشترک می‌رسد.

حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی بازیگران این سریال هستند.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.