شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

استقبال دانش آموزان از فیلم سینمایی «لکنت»

ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها»

سینماپرس: ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با حضور حبیب ایل‌بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی در پردیس سینمایی تماشا آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، جمعی از دانش آموزان تهرانی صبح امروز (یکشنبه ۱۳ بهمن) در پردیس سینمایی «تماشا» به تماشای فیلم سینمایی «لکنت» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی نشستند.

در ابتدای این مراسم پس از اجرای سرود جمهوری اسلامی توسط بچه‌ها با همراهی عمو مهرداد (نوازنده) مجید قناد مجری این برنامه با خوشامدگویی به بچه‌ها گفت: از بنیاد سینمایی فارابی و مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان به خاطر اجرای این برنامه تشکر می‌کنم.

در ادامه بچه‌ها به تشویق سینماگرانی پرداختند که با همت آنها اجرای این ویژه برنامه محقق شده است.

افتتاح جشن نیز با حضور حبیب ایل‌بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، نادر سلیمانی، فرهاد بشارتی و مهیار مجیب مجری و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی کودک و نوجوان روی سِن و بریدن کیک جشن «سیمرغ و پروانه‌ها» صورت گرفت.

ایل بیگی نیز در ادامه خطاب به کودکان و نوجوانان گفت: همواره خوب و شاد باشید و امیدوارم دوستانم بتوانند فیلم‌هایی خوب برای کودکان و نوجوانان بسازند.

اجرای آهنگ کلاه قرمزی و همخوانی بچه‌هابا آن، حضور چهار قلوها روی صحنه و همراهی با عمو قناد برای معرفی فیلم لکنت و کارگردان آن، اجرای چند قطعه موسیقی توسط عمو مهرداد و همخوانی بچه‌ها با او، گفت‌وگوی مجید قناد با تعدادی از مربیان و اظهار خرسندی آنها از برگزاری جشن «سیمرغ و پروانه‌ها» از دیگر بخش های این مراسم بود.

ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با همراهی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، سازمان سینمایی، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.