جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

برپایی نخستین اکران مردمی فیلم «ترانه»

اولین اکران مردمی فیلم ترانه

سینماپرس: در اولین اکران مردمی فیلم سینمایی ترانه که در پردیس کوروش برگزار شد، عوامل و بازیگران این فیلم به همراه برخی سیاستمداران و مسئولان حضور داشتند.

به گزارش سینماپرس، اولین اکران مردمی فیلم ترانه به همراه عوامل فیلم، شامگاه چهارشنبه ۳بهمن‌ماه، در پردیس کوروش در دو سانس با استقبال مخاطبان برگزار شد.

در اولین مراسم اکران مردمی ترانه، الهه حصاری، امیررضا دلاوری، نازنین فراهانی، مریم معصومی، نسیم مسلمی، ایران مسعودی، حدیث مدنی، مهناز کرباسچیان، حسن ولی‌خانی و آیدا تبیانیان از بازیگران فیلم و «مهدی صاحبی» و «محمدتقی انصاری» کارگردان و تهیه‌کننده «ترانه» حضور داشتند.

علاوه بر بازیگران ترانه، داریوش یاری، شهرام حقیقت دوست، آوا دارویت، سپیده خداوردی از سینماگرانی بودند که در اکران مردمی ترانه حضور داشتند.

اکران مردمی اولین فیلم سینمایی مهدی صاحبی، علاوه بر هنرمندان و علاقه‌مندان سینما، پای سیاستمداران و مسئولان را به پردیس کورورش تهران گشود.

سید محمد حسینی (وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی)، احمد امیرآبادی فراهانی (عضو هیئت رئیسه مجلس)، عدل هاشمی پور (نماینده مجلس)، احمد انارکی‌محمدی (نماینده مجلس)، سید فرزاد نجات‌نیا (دستیار ویژه وزیر ارتباطات)، سید محمدرحیم فاضلی‌نژاد (مدیرکل بهزیستی استان تهران)، حمیدرضا تحصیلی (معاون شهردار تهران) و حسین دهباشی از جمله چهره‌های سیاسی حاضر در اکران مردمی ترانه بودند.

«ترانه» با موضوع مدلینگ و فشن، روایتگر زندگی پر فراز و نشیب دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده‌اش او را مجبور کرده است تا برای تامین هزینه‌های زندگی، فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب کند و در این مسیر ماجراهای مختلفی برای او و همکلاس‌هایش رخ می‌دهد.

مهدی صباغ‌زاده مشاور کارگردان و حسن بیرانوند سرمایه‌گذار ترانه هستند و همچنین «نیمروز فیلم» پخش ترانه را برعهده گرفته است.

اکران فیلم سینمایی «ترانه» از چهارشنبه ۳ بهمن‌ماه در سراسر کشور آغاز شده است.

نظرات

  • زارع ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۵
    2 0
    سلام بايدبه اين كارگردان جوان تبریک گفت بسیارفیلم جذابی بودتشکر
  • ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۴
    0 0
    عالی همه باید ببینند مخصوصا مسئولین

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.