یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

درخواست مخاطبان برای ساخت ادامه «گشت پلیس»

 سریال «گشت پلیس»

سینماپرس: به گفته تهیه کننده سریال تلویزیونی «گشت پلیس» مخاطبان با استقبال از این سریال پلیسی خواستار تولید قسمت دوم آن شده اند.

به گزارش سینماپرس، «سعید پروینی»، تهیه کننده سریال تلویزیونی «گشت پلیس» به یک خبرگزاری گفت: از ابتدا که فیلمنامه این سریال از سوی ناجی هنر به بنده پیشنهاد شد، با شناختی که از آثار پلیسی و اکشن داشتم و استانداردهایی که پیش‌تر برای ساخت مطلوب این چنین سریال‌هایی در قاب تلویزیون در ذهن می پروراندم، موفقیت آن را در میان مخاطبان پیش بینی می‌کردم. 

این تهیه کننده گفت: در ادامه با شناخت از تجربیات پیشین مهرداد خوشبخت، او را بهترین گزینه برای کارگردانی مجموعه «گشت پلیس» یافتم و به جرات می‌توانم بگویم با خلاقیت و توانمندی او و همراهی عوامل پرتلاش گروه، در نهایت «گشت پلیس» گام مهمی در ارتقای کیفیت سریال‌های اکشن و پلیسی تلویزیون و نمایش قدرت و تجهیزات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شد.

وی درخصوص واکنش‌های مخاطبان بیان داشت: مردم سریال‌های اکشن و پلیسی دوست دارند و اقبال مخاطبان مطابق پیش بینی قبلی ما، خیلی خوب بوده و درخواست‌های زیادی از سوی مخاطبان رسانه ملی برای ساخت سری دوم مجموعه «گشت پلیس» داشته‌ و داریم.

پروینی درباره احتمال ساخت سری دوم از این مجموعه نیز گفت: فیلمنامه نگارش شده، اما تنها چیزی که در این باره می‌توانم بگویم این است که همه چیز به تصمیم مدیران بستگی دارد هرچند طرح و برنامه ریزی اولیه ما برای تولید یک سریال ۱۳ قسمتی بود اما به هردلیل تولید آن به این شکل میسر نشد و در نهایت یک مجموعه ۷ قسمتی آماده شد.

تهیه‌کننده «گشت پلیس» در پاسخ به این سوال که چرا اثری اکشن که توانسته مخاطبان را هم جذب کند، تنها در ۷ قسمت تولید شد؟ گفت: در زمینه گلایه مخاطبان نسبت به کم بودن حق با مخاطبان است. برای بنده و کارگردان نیز این مسئله روشن بود، ولی برخی مشکلات در تامین بودجه از سوی متولیان کار، که به طور مشترک موسسه ناجی هنر و مرکز سیمافیلم بودند سبب شد تا طرفین به این نتیجه برسند که سریال تنها در ۷ قسمت تولید شود.

پروینی گفت: همانطور که می‌دانید هر سریال برای اثرگذاری و ارتباط‌گیری با مخاطب در قاب تلویزیون نیاز به فرصت بیشتری دارد و اکنون شاهدیم علی‌رغم تعداد قسمت کم این کار، استقبال بسیار خوبی از سوی مردم صورت گرفته، اما فرصت تداوم این همراهی کوتاه بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.